کمک های مومنانه در بحران کرونا خاطره خوشی را در ذهن‌ها متبادر کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛  سردارعلی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  عصر امروز در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تبریک عید غدیر  اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه خوشبختانه کمک های مردمی خوبی  جمع آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا پخش شد.

وی با اشاره به اینکه در رزمایش کمک مومنانه، نماینده ولی فقیه ،  کمیته امداد، بهزیستی  و هلال احمر به کمک سپاه و بسیج آمدند  تصریح کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه 40 میلیارد تومان از کمک های مردمی جمع آوری و در بین مردم توزیع شد .

سردار اکبری با تاکید بر اینکه در مرحله دوم رزمایش مجدد قرارگاه استانی برای جمع آوری کمک ها  تشکیل شد  تصریح کرد:  از ابتدای دهه امامت و ولایت تا کنون 10 هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اذعان بر اینکه تا کنون اقدامات شایسته ای در راستای رزمایش کمک مومنانه در این استان شده است  افزود: در چند روز اخیر 26 تن مرغ نیز در بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه طی 3 مرحله انجام می شود گفت: مرحله اول دهه امامت و ولایت ، مرحله دوم محرم و مرحله سوم صفر کمک های مردمی جمع آوری می شود.

وی یادآور شد: امروز اقلام جمع آوری شده به صورت خودرویی از محل مصلی بزرگ امام به شهرستان ها ارسال می شود و به دست نیازمندان می رسد.

سردار اکبری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در مراحل بعد کمک های مومنانه مردم بازهم یاری گر ما باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.