دسته های عزاداری محرم امسال در زنجان برگزار نمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در مورد برگزاری مراسمات و دسته های عزاداری در ایام محرم در زنجان اظهار کرد: با توجه با وضعیت شیوع بیماری کرونا و قرمز بودن شرایط شهرستان زنجان امکان برگزاری  دسته های عزاداری در زنجان وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه دسته عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان امسال در ماه محرم برگزار نخواهد شد تصریح کرد: از دسته های عزاداری درخواست شده برنامه های خود را طوری برگزار کنند که نیازی به برگزاری دسته های عزاداری نباشد.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه فردا در مورد برنامه های ماه محرم جلسه ای برگزاری خواهد شد و کیفیت مراسمات بررسی می شود بیان کرد: با توجه به نگرانی هایی که در مورد شیوع بیماری کرونا داریم و به دلیل قرمز بودن وضعیت محدودیت های بهداشتی زیادی را برای هئیت ها عزاداری اعمال خواهیم کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: مراسمات محرم تابع پروتکل هایی خواهد بود که دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ خواهد کرد.

,

عسگری در پایان تاکید: عزاداران برای  حضور در مراسمات باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند و رعایت پروتکلهای بهداشتی باید با دقت بیشتری اجرا شود.

,
انتهای پیام/
]
عسگری فرماندار زنجان در مورد تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا استان گفت: براساس وضعیت زنجان در شیوع بیماری کرونا امسال دسته های عزاداری در ماه محرم برگزار نمی شود.