توزیع 21 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داوود حمیدی در گفتگو با صبح توس، با اشاره به اجرای طرح احسان و اطعام علوی اظهار کرد: هم‌زمان با دهه ولایت و در قالب طرح اطعام علوی 13 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرخس توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خاطرنشان کرد: همچنین در قالب این طرح و با حمایت قرارگاه جهادی قرآن و عترت شهرستان سرخس و خیران، 8 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرهای تربت جام، درگز، نصرآباد، صالح‌آباد و باخرز توزیع شد.

,

وی به تشریح اقدامات این قرارگاه در دهه ولایت اشاره و تصریح کرد: پخت نان رایگان در 5 نانوایی، ذبح 10 رأس گوسفند و 2 رأس گاو و توزیع گوشت و نان رایگان بین نیازمندان از جمله اقدامات قرارگاه جهادی قرآن و عترت شهرستان سرخس در این دهه بود.

,

حجت‌الاسلام حمیدی توزیع 36 هزار بستنی، 480 بسته مواد غذایی و 700 بسته بهداشتی و ماسک و 300 متر فضاسازی شهری را از دیگر اقدامات این قرارگاه در دهه ولایت برشمرد و بیان کرد: همچنین بسته‌های غذایی را آماده و بین بیماران کرونایی توزیع کردیم.

,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس به برگزاری مسابقات فرهنگی در روستاهای سرخس اشاره و عنوان کرد: در دهه ولایت مسابقات مختلف فرهنگی را با مشارکت قرارگاه‌های فرهنگی روستاها و خیران برگزار کردیم و 20 میلیون تومان هدیه به برگزیدگان اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس گفت: هم‌زمان با دهه ولایت و در قالب طرح اطعام علوی، 21 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سرخس و برخی شهرهای خراسان رضوی توزیع شد.