در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قطعاً شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در کشور اظهار داشت: در این رزمایش که برای دوم صورت می‌گیرد قطعاً شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,

وی ادامه داد: قطعاً بسیاری از همشهریان عزیزمان به دلایل مختلفی به‌خصوص بیماری کرونا کار خود را ازدست‌داده‌اند و نیاز دارند که با حفظ کرامت به آن‌ها کمک‌هایی صورت بگیرد.

,

آرزومندی تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش نیز شاهد بودیم که کمک‌های بسیار خوبی در جای‌جای کشور به نیازمندان صورت گرفت که نشان‌دهنده حس همدلی و همراهی مردم ایران اسلامی باهم نوعان خودشان است.

,

وی به توصیه‌های رهبری نیز در این زمینه اشاره کرد و گفت: در مرحله این رزمایش با توصیه‌ای که رهبر انقلاب داشتند موج عظیمی در کشور به راه افتاد و قطعاً این مرحله نیز شاهد این موج عظیم در کشور خواهیم بود.

,

این تهیه‌کننده قمی افزود: در طول بیماری کرونا در کشورمان جلوه‌های بسیار زیبایی رقم خورد که در هیچ جای دنیا به‌مانند آن شکل نگرفت.

,

وی خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی به بیماران از سوی جهادگران و همچنین رزمایش کمک مؤمنانه نشان داد که همدلی و همدردی ملت ایران در جهان بی‌نظیر است.

,

انتهای پیام/

]
تهیه‌کننده مطرح قمی با بیان این که همدردی و همراهی مردم ایران اسلامی در دنیا نظیر ندارد، گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قطعاً شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود.