۷۰ درصد بشاگردی ها مشکل معیشتی دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛  سروان پاسدار مجید حبشی جانشین ناحیه بسیج سپاه شهرستان بشاگرد در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ادامه رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه، باهمت سردار سلامی تعداد هزار دستگاه یخچال توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

جانشین ناحیه بسیج سپاه شهرستان بشاگرد افزود: با توجه به آمار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۷۰ درصد از مردم بشاگرد وضعیت معیشتی نامناسبی دارند که در حال حاضر به ۳۵۰ خانواده اهداء شده است و ارزش ریالی هر دستگاه ۷ میلیون تومان است.

,

حبشی ادامه داد: باگذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، زیبنده نیست که خانواده ای توانایی خرید یخچال و استفاده از آب خنک را ندارد بنابراین هدف این است که خانواده ای در بشاگرد بدون یخچال نباشد.

,

وی تصریح کرد: نقش مردم در شناسایی افراد نیازمند واقعی و انتقال لوازم به روستاها قابل ستایش است و اگرمسئولین نیز به وظایف ذاتی خود خالصانه و جهادی عمل کنند ریشه فقر درشهرستان بشاگرد از بین خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
مجید حبشی جانشین ناحیه بسیج سپاه بشاگرد گفت: باگذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، زیبنده نیست که خانواده ای توانایی خرید یخچال و استفاده از آب خنک را ندارد بنابراین هدف این است که در بشاگرد هیچ خانواده ای بدون یخچال نباشد.