افتتاح ۳۰۰ پروژۀ سازندگی تا پایان شهریورماه در قزوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: یک ماه بعد از وقوع سیل در منطقۀ لرستان سالِ گذشته، گروه‌های جهادی برای ارائۀ خدمات از قزوین به مناطق و شهرستان دلفان اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با اشاره به اینکه با اعزام نیروهای جهادی به مناطق سیل زدۀ لرستان، اقدامات مختلفی صورت گرفت، افزود: تعهد بسیج سازندگی استان قزوین، بازسازی 450 واحد و ساخت 28 واحد بود که این امر توسط گروه‌های جهادی محقق و پروژه به مردم مناطق تحویل داده شد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: با بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی، مقرر شد تا برای هریک از واحدها، یک قطعه فرش تهیه شود.

,

صادق‌پور با اشاره به نقش خیرین در مشارکت ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زدۀ لرستان اضافه کرد: خیرین نیز در این حوزه نقش داشتند و مبلغی از آنها جمع‌آوری شده است.

,

خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان

, خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان,

وی عنوان کرد: با بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای بازسازی شدۀ منطقۀ لرستان طی هفتۀ گذشته مشخص شد که این واحدها با وجود بارش‌های چند هفته گذشته همچنان دارای استحکام لازم هستند.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی جزو اولویت‌های این سازمان است، گفت: افتتاح تقریبا 300 پروژه را در دستور کار داریم و امیدواریم این پروژه‌ها تا پایان شهریور سال‌جاری افتتاح شود.

,

صادق‌پور تصریح کرد: پروژه‌های مورد نظر برای شهریورماه سال‌جاری شامل حوزه‌های آب، راه، ساخت مخازن، انتقال آب شرب و آب کشاورزی و بازسازی منازل محرومان است.

,

وی همچنین به پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی اشاره و تصریح کرد: باتوجه به اینکه سه دهستان با ضریب محرومیت در استان مشخص شده است، نیروهای بسیجی و جهادی در این دهستان‌ها حضور دارند.

,

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در پایان بیان کرد: توجه ویژه‌ای به موضوعات اشتغال و بخش‌های عمرانی شهرستان آوج شده و برای توجه بیشتر به این منطقه، تفاهم نامۀ کشوری منعقد شده است.

,


انتهای پیام/

,
]
مهدی صادق‌پور، مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: اجرای پروژه‌های آبرسانی جزو اولویت‌های این سازمان است و افتتاح تقریبا ۳۰۰ پروژه تا پایان شهریور سال ‌جاری را در دستور کار داریم.