دشمن به زیرساخت های اقتصادی کشور حمله کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین علی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) در مراسم تکریم و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه سپاه رزن با اشاره به هدف اصلی و قطعی دشمنان برای انحراف انقلاب تاکید کرد: تحریم ها امروز وسیله و ابزار دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

علی، اقدامات نیروهای مومن و انقلابی را برای کمک به مستضعفین، یک ویژگی ممتاز برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در راه خدمت به محرومین پیشقدم باشیم.

,

وی با اشاره به شرایط تحریم کشور و دشمنی برخی کشورها با ایران و انقلاب اسلامی، ادامه داد: باید در شرایط شیوع بیماری کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان را در خدمات خود به مردم و ترویج بهداشت و کمک های مومنانه، یاری کنیم.

,

علی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کمک به اقشار محروم، خاطرنشان کرد: راهی که ما انتخاب کرده ایم، راه کمک به ادامه مسیر انقلاب است و با تمام توان این راه را ادامه خواهیم داد.

,

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام غفاری تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام احمد زاده به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام حسین علی با بیان اینکه تلاش دشمن آن است که با تحریم ناجوانمردانه، کشور را با مشکل مواجه کند، گفت: تحریم ها امروز وسیله و ابزار دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب شده است.