انعکاس تصویر کمک مومنانه بسیج دانشجویی بوعلی سینا در نشریه خط حزب الله وظیفه ما را سنگین‌تر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به انتشار تصویر رزمایش کمک مومنانه بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در صفحه اصلی رسانه خط حزب الله دفتر نشر آثار رهبری اظهار کرد: برنامه کمک مومنانه با هدایت‌های حکیمانه رهبری توانست امید فراوانی در دل محرومین و آسیب دیدگان از بیماری کرونا ایجاد کند که  انعکاس این تصویر نشان دهنده اثر بخشی این اقدامات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: کمک به محرومین از شروط انقلابی‌گری است که یک خط مشی و اصول راهبردی برای بسیج دانشجویی است.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: پس از بیانات رهبری در عید قربان با تکیه بر این سخنان، برنامه های محوری و جریان ساز در دو محور کمک مومنانه به محرومین و اقدامات جهادی را سامان داده ایم.

,

, ,

کاظمی با بیان اینکه در همین راستا اقدام به راه اندازی یک پویش گسترده مختص دانشجویان بوعلی سینا خواهیم کرد، ادامه داد: در این پویش به دنبال کمک های دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در جهت اقدام اجتماعی و حضور موثر این دانشجویان به سمت مطالبات رهبری برای کاهش مشکلات مردم خواهیم بود.

,

وی تلاش در جهت تقویت گروه های جهادی این تشکل را از محور های دیگر برنامه ریزی جدید عنوان کرد و گفت: در این برنامه ریزی ها پیگیری ساخت خانه محرومان، ایجاد بستر رسیدگی به مطالبات به حق مناطق محروم توسط دستگاه های مسئول و شکل دهی منسجم به نیازهای زیرساختی را دنبال خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
محسن کاظمی گفت: انتشار تصویر کمک مومنانه بسیج دانشجویی در صفحه رسانه رسمی دفتر نشر آثار رهبری وظیفه ما را در ادامه مسیر دو چندان کرده است.