به دنبال ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در جریان سفر خود به شهرستان بافق، از طرح گندله‌سازی سه چاهون این شهرستان بازدید و در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی مسائل این پروژه برگزار شد، حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در این نشست بابیان اینکه پروژه گندله سه چاهون بافق بزرگترین پروژه اقتصادی استان در دولت تدبیر و امید است، افزود: این پروژه موردتوجه جدی رئیس‌جمهور و حمایت کامل استان است.

,

استاندار یزد بابیان اینکه نگاه و رویکرد استان ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق است، خاطرنشان کرد: بافق، قطب و مادر صنعت آهن در کشور بوده و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

,

طالبی افزود: این پروژه می‌تواند تأثیر اقتصادی قابل‌توجهی بر بافق و استان داشته باشد و حداکثر مساعدت برای اتمام آن صورت خواهد گرفت.

,

وی در پایان بابیان اینکه پیگیر حل مسائل این پروژه هستیم، افزود: راه‌اندازی این پروژه می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر توسعه بافق داشته باشد و نقش پیشرانی برای توسعه این شهرستان ایفا کند.

,

انتهای پیام/

]
طالبی استاندار یزد در نشست بررسی مسائل طرح گندله‌سازی سه چاهون بافق، عنوان کرد: به دنبال ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق هستیم.