دور جدید محدودیت‌های اسرائیل علیه غزه اجرایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نوشته وبگاه عرب48؛ مدت ممنوعیت ورود مواد سوختی به غزه تا اطلاع ثانوی اعلام شده است و همزمان گذرگاه «کرم ابو سالم» در جنوب این منطقه نیز بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین طبق تصمیم جدید رژیم صهیونیستی، از این پس صیادان اهل غزه صرفا تا هشت مایلی ساحل می‌توانند به صید بپردازند.

,

تشدید محاصره جمعیت نزدیک به دو میلیونی غزه همزمان با حملات جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی همراه شده است. این حملات از دو روز گذشته به بهانه پرواز بالن‌های آتش‌زا از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین آغاز شده و صبح امروز نیز ادامه داشت.

,

ساعت سه بامداد به وقت محلی، جنگنده‌های اسرائیلی یک موشک به سمت غرب شهر غزه و موشکی دیگری به سمت یک زمین کشاورزی در شرق «بیت حانون» شلیک کردند که تلفات جانی در پی نداشت اما موجب وارد آمدن خسارات مالی به دارایی‌های اهالی شد.

,

ارتش صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای گفته است که جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی این رژیم همراه با تانک‌ها چندین هدف وابسته به جنبش حماس را در غزه هدف قرار دادند.

,

دو روز پیش نیز رژیم صهیونیستی ورود مصالح ساختمانی به غزه را ممنوع کرد. در واکنش به این حملات و محدودیت‌ها، «داوود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: «مقاومت برای پاسخ به دشمن صهیونیستی تمامی ابزارهای لازم را به کار خواهد گرفت.»

,

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس نیز گفته است که این جنبش هیچ زمانی محاتصره غزه را به عنوان یک واقعیت نخواهد پذیرفت و مردم فلسطین در قبال این موضوع سکوت نخواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام

]
مقامات رژیم صهیونیستی از صبح امروز (پنجشنبه) دایره محاصره منطقه غزه را تنگ‌تر کرده و از ورود مواد سوختی به این منطقه جلوگیری کردند.