ماجرای رأی ناپلئونی رئیس شورای شهر یاسوج و خروج سه عضو شورا از جلسه انتخاب هیئت رئیسه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس پیش از ظهر امروز انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج برگزار شد و ترکیب جدید آن مشخص شد اما به نظر می رسد این نشست نیز با حاشیه هایی همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هدایت اکبری، فرشید احمدی کیش و کیوان آشنا؛ سه عضو شورای شهر پیش از برگزاری انتخابات از جلسه خارج شدند.

,

هدایت اکبری در خصوص دلیل عدم حضور در جلسه انتخاب هیئت رئیسه بیان کرد: مسعود خوبانی به عنوان رئیس شورا صحبت های خود را انجام داد و ما هم فرم حضور و غیاب را امضا کردیم و با توجه به این که برای ما مهم نبود چه کسی رئیس باشد در جلسه حاضر نشدیم و این چهار نفر ( دهرابپور-اکبری تبار - خوبانی - نگین تاجی ) به خودشان رای دادند.

,

اکبری که به نمایندگی از گروه اقلیت شورا صحبت می کرد ادامه داد:  به دلیل این که هر کدام از چهار نفر اعضای اکثریت رئیس شوند هیچ همکاری با مجموعه شهرداری نداشته و کارشکنی انجام می دادند و کار مردم را انجام نمی دادند از جلسه خارج شدیم.

,

وی در پایان به دهرابپور و هیئت رئیسه شورای شهر بر توجه به منافع شهر و شهروندان تاکید کرد و گفت: امیدوارم هیئت رئیسه جدید منافع شهر و شهروندان را در نظر بگیرد از باندبازی پرهیز کنند و شهردار را همراهی کنند تا در سال پایانی خدمتی به شهروندان انجام دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نشست انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر یاسوج برگزار شد که با خروج سه عضو شورای شهر قبل از برگزاری انتخابات همراه بود.