دیدار ظریف با میشل عون در کاخ بعبدا
[

به گزارش شکبه اطلاع رسانی دانا به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، محمد جواد ظریف که به بیروت رفته است، امروز به کاخ بعبدا رفت و با میشل عون رئیس جمهوری لبنان دیدار کرد.

,
 
,
آخرین دیدار ظریف با مقامات لبنانی، عصر امروز در بعبدا و با میشل عون رئیس جمهور لبنان انجام شد.
,
 
,
ظریف پس از این دیدار بر ضرورت کمک همه کشورها به  لبنان برای عبور از این شرایط بحرانی در پی فاجعه انفجار اخیر بیروت تاکید کرد.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد در دیدار با رئیس جمهور عون بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با لبنان در زمینه بازسازی، انرژی و دارویی تاکید کردم.
,
 
,
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار علاوه بر اعلام مراتب همدردی و همبستگی رییس جمهور و مردم کشورمان به رییس جمهور و مردم لبنان، از پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه که امروز چهاردهمین سالروز آن میباشد بعنوان نشانه ای از غلبه مردم لبنان بر سختیها و عبور موفق از شرایط حاضر یاد کرد واین روز را به مردم و دولت لبنان تبریک گفت و آمادگی کشورمان برای ادامه کمکها به لبنان را اعلام کرد.
,
 
,
ظریف همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری همه طرفهای سیاسی در صحنه داخلی و انسجام لبنان شرایط پایداری در فضای سیاسی این کشور شکل گیرد.
,
 
,
میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز در این دیدار از اعلام همبستگی رییس جمهور کشورمان در خصوص انفجار در بندر بیروت قدر دانی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در کاخ بعبدا با رئیس جمهوری لبنان دیدار کرد.