برگزاری جشنواره قصه‌گویی مجازی در اسدآباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مژگان هادی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در گفت‌وگوبا خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فعالیت های مجازی این کانون در شرایط کرونا، اظهار کرد: ما با تهیه فیلم‌های سه دقیقه ای با موضوعات ادبی، هنری، فرهنگی، اسلامی و انتشار آن در فضای مجازی، اقدام به فرهنگسازی در این حوزه ها کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم، گفت: در این زمینه نوجوانان کانون، اقدام به خلق حدود ۲۰ اثر نقاشی و خط، با موضوع محرم و عاشورا کردند که قرار است این آثار به صورت نمایشگاه مجازی به معرض نمایش گذارده شود.

,

هادی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ نفر در سیستم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد عضو هستند، افزود: از این تعداد، ۵۰۰ نفر عضو فعال داریم.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد از وجود ۱۲ هزار جلد کتاب در کتابخانه ثابت کانون و همچنین فعالیت کتابخانه سیار روستایی در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: در این کتابخانه سیار حدود ۱۵ هزار جلد کتاب وجود دارد که با توجه به شرایط کرونا، فعالیت آن در فضای مجازی انجام می‌شود.

,

وی از برپایی جشنواره قصه گویی در فضای مجازی به صورت شهرستانی خبر داد و گفت: امسال بیست و دومین جشنواره قصه گویی در حال برگزاری است.این جشنواره که هر سال به صورت حضوری برگزار می‌شد، به دلیل شرایط ویژه کرونا امسال به صوت مجازی در حال انجام است.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: در این جشنواره گروه های سنی مختلف با ضبط قصه خود به صورت صوتی و تصویری، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

,

هادی یادآور شد: در راستای اجرای این جشنواره، گروهی در شبکه اجتماعی تلگرام ایجاد شده که با آموزش افراد و حضور یکی از نویسندگان برجسته، جشنواره قصه گویی در حال انجام است و قصه گویی استانی هم در فضای اینستاگرام ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
مژگان هادی با اشاره به برگزاری جشنواره قصه‌گویی در اسدآباد، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا این جشنواره به صورت صوتی و تصویری در فضای مجازی برگزار می‌شود.