۱۷۰ بسته لوازم التحریر از سوی اوقاف به دانش اموزان بی بضاعت گیلان اهدا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس طرح مهر تحصیلی در سراسر کشور و گیلان اجرا می‌شود. اظهار کرد: یکی از این طرح‌های اجتماعی سازمان اوقاف اجرای امینانه نیات موقوفات برای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب تهیه لوازم‌التحریر با عنوان طرح مهر تحصیلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,  حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس طرح مهر تحصیلی در سراسر کشور و گیلان اجرا می‌شود. اظهار کرد: یکی از این طرح‌های اجتماعی سازمان اوقاف اجرای امینانه نیات موقوفات برای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب تهیه لوازم‌التحریر با عنوان طرح مهر تحصیلی است.,


وی افزود: طرح مهر تحصیلی هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعت از طریق مراجع ذیصلاح مانند آموزش و پرورش، موسسات خیریه و پرورشگاه‌ها و اداره بهزیستی اجرا می‌شود.

,
,


علیزاده افزود: در راستای اجرای مهر تحصیلی در سال 99، 170بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

,
,

وی خاطرنشان ساخت: 60 بسته متعلق به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و 110 بسته متعلق به دانش‌آموزان دوره متوسطه است.

,


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: ارزش بسته‌های اهدایی 22 میلیون و 200 هزار تومان است.

,
,


وی گفت: این بسته‌ها از محل درآمد موقوفات منطبق با کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت در چهار شهرستان رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا و تالش تهیه شده است.

,
,


علیزاده اذعان داشت: موقوفات آقا سید جنید سیاهکوچه، میرمرادی و موقوفه سید جلال الدین اشرف(س) آستانه اشرفیه، ناصرقلی خان امجدالدوله، حاج صالح نویدی و آقا سید ابراهیم گوراب زرمیخ صومعه سرا، اسماعیل گواهی شهرستان تالش و عبدالعلی لنکرانی و ساداتی رشت از جمله موقوفاتی هستند که نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دارند.

,
,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام ستار علیزاده گفت: ۱۷۰ بسته لوازم تحریر و کمک آموزشی در قالب اجرای مهر تحصیلی از سوی اداره کل اوقاف گیلان به دانش آموزان کم برخوردار استان اهدا می‌شود.