آغاز به کار حوزه‌های علمیه از 16 شهریور ماه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب صالحی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه از 16 شهریور ماه سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا برنامه‌های درسی حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه از طریق سامانه مدرس در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کنند.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: یک هزار و 100 طلبه فعال در سال جاری در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کنند و ورودی‌های جدید حوزه که تا فردا امکان ثبت‌نام دارند به این تعداد اضافه می شوند.
,
 
,
معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ظرفیت در نظر گرفته شده برای ورودی‌های جدید تکمیل شود، ادامه داد: کلاس‌های درسی ورودی‌ها جدید نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.
,
 
,
صالحی بیان داشت: اساتید و طلاب در تابستان آموزش‌های لازم را کسب کرده و آماده حضور در کلاس‎های مجازی حوزه‎های علمیه هستند.
,
 
,
وی گفت: سامانه مدرس برای ارائه دروس حوزه راه‌اندازی شده است و اساتید در یستر این سامانه کلاس‌های درسی را برای طلاب برگزار کرده و آزمون‌ها نیز از طریق این سامانه برگزار می‌شود که تا کنون نتایج مطلوبی را داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: فعالیت‎های حوزه‌های علمیه در سال جدید تحصیلی از 16 شهریور ماه در زنجان آغاز می‌شود.