پلمب ۱۳۰ بنگاه مشاور املاک متخلف در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی مشاورین املاک در استان زنجان اظهار کرد: از سال گذشته تا به امروز نسبت به ابطال پروانه بهره برداری ۴۰۰ بنگاه املاکی که فعالیت نداشتد اقدام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه برخورد با پرونده هایی که تخلفات آنها بیشتر بوده در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: در این راستا نیز بیش از ۱۳۰ مورد از بنگاه‌هایی که تخلفات گسترده داشتند پلمب شدند. 

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه واحدهایی که به صورت خودسرانه نسبت به فک پلمب خود اقدام کرده بودند با دستور دادستانی برخورد قانونی شد تاکید کرد: واحدهای صنفی که تخلفات متعدد داشتند نسبت به پلمپ آنها اقدام می‌شود. 

,

وی افزود: از روز گذشته برخورد با اصناف متخلف در سطح شهر زنجان آغاز شده و اگر واحد صنفی بدون اجازه به صورت غیر قانونی نسبت به فک پلمپ واحد خود اقدام کرده باشد با دستور دادستان برخورد قانونی انجام شده و نسبت به پلمب دوباره آن واحد اقدام می شود. 

,

موسوی با اشاره به اینکه متاسفانه اکثر تخلفاتی که در واحدهای صنفی توسط واحدهایی که مجوز فعالیت ندارند اتفاق می افتد عنوان کرد: واحدهایی که تخلفات گسترده دارند نسبت به پلمپ واحد آنها اقدام می‌شود و بعد از آن توسط دستگاه قضایی موارد تخلفات آن بررسی شده و بر مبنای دستور دستگاه قضایی با این واحدها برخورد لازم صورت می‌گیرد که ممکن است منجر به ابطال پروانه بهره برداری یک واحد متخلف شود. 

,

وی خاطرنشان کرد: درب برخی از واحدهای صنفی که تخلفات گسترده دارند توسط دستگاه جوش پلمب شده و سردرب آن ها بنری تحت عنوان پلمب این واحد به دلیل تخلفات گسترده نصب شد.

,

انتهای پیام/

]
موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به برخورد با بنگاه‌های مشاور املاک در استان زنجان گفت: ۱۳۰ بنگاه مشاور املاک متخلف در استان زنجان پلمب شد.