افزایش 40 درصدی قیمت لوازم التحریر در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه با توجه به بیماری کرونا هنوز بازار لوازم التحریر رونق ندارد اظهار کرد: با این حال نظارت بر بازار از امروز آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: نظارتها به صورت جدی انجام خواهد شد اما تا به امروز تقاضا لوازم در بازار ضعیف است.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه هنوز خیلی از خانواده ها به دنبال لباس فرم مدارس نرفتند افزود: خانواده ها منتظر تصمیمات نحوه برگزاری کلاسها هستند تا برای خرید اقدام کنند.

,

وی با بیان اینکه  تا به امروز در بازار مشکلی خاصی وجود ندارد، عنوان کرد: از امروز رصد در بازار انجام و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات با عاملین آنها برخورد خواهد شد.

,

مسلمی با اشاره به اینکه قیمت لباسهای فرم مدارس نیز نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است عنوان کرد: در خصوص نوشت افزار هم  شاهد افزایش 30 تا 40 درصدی قیمتها هستیم که بخشی از این افزایش ها قیمت ها به دلیل افزایش قیمت کاغذ اتفاق افتاده است.

,

وی با تاکید براینکه اگر تقاضا همانند سالهای گذشته باشد احتمال افزایش قیمتها وجود دارد اما تا به امروز قیمتها حدود 40 درصد افزایش را نشان می دهد تاکید کرد: این میزان افزایش نیز ناشی از تورم و افزایش هزینه های تولید بوده است.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: از امروز بیشترین تمرکز بازرسان به موارد درج قیمت ها بر روی کالا و گران فروشی است.

,

وی خاطر نشان کرد: دراین مدت به شکایتهای مردمی به صورت جدی رسیدگی می شود و بعد از دریافت گزارشات بلافاصله بررسی میدانی انجام شده و در صورت محرز شدن تخلفات برخورد قانونی انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان از افزایش 40 درصدی قیمت لوازم التحریر در استان زنجان گفت: اگر تقاضای لوازم التحریر همانند سالهای گذشته باشد احتمال افزایش دوباره قیمتها وجود دارد.