۱۷ شهریور نمایش ناتوانی دشمنان در برابر موج عظیم مردم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی پر از فراز و نشیب‌‌های اثر گذاری بوده و برخی اتفاقات و جریان‌ها به عنوان نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از اتفاقاتی که در سال پایان حکومت پهلوی اتفاق افتاد و اهمیت بالایی در ادامه روند انقلاب اسلامی داشت 17 شهریور بود، افزود: وقتی رژیم طاغوت توانایی اداره کشور را از دست داده و نتوانست خود را از وابستگی به شرق و غرب نجات داده و منافع و ذخایر و منابع کشور را در اختیار آمریکا قرار داد، مردم چنین اقداماتی را بر نتابیده و حرکت‌های اعتراضی خود را آغاز کردند.
,
 
,
 
,
 
,
* 17 شهریور نتیجه شکاف عمیق بین مردم و حکومت بود
, * 17 شهریور نتیجه شکاف عمیق بین مردم و حکومت بود, * 17 شهریور نتیجه شکاف عمیق بین مردم و حکومت بود,
 
,
 کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: 17 شهریور نتیجه شکاف عمیق بین مردم و حکومت بود چرا که رژیم طاغوت با پشتوانه تفکر صهیونیستی و آمریکایی سعی می کرد مردم را از اعتقادات خود جدا کرده و دین گریزی را در جامعه رواج دهد.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: اتفاقاتی که در 17 شهریور در میدان لاله تهران رقم زده شد ناشی از استیصال و ناتوانی رژیم پهلوی برای مقابله با نهضت امام خمینی (ره) بود.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به دیدگاه مشاور امنیت ملی آمریکا در آن زمان در خصوص قیام خونین 17 شهریور، افزود: او گفت "رویداد 17 شهریور چنان خونین و مرگبار بود که کشمکش‌های گذشته میان دولت و مخالفان را از بین برده و آغازگر انقلاب واقعی شد".
,
 
,
وی با بیان اینکه قیام خونین 17 شهریور فاتحه رژیم طاغوت را خواند و چند ماه پس از این واقعه در بهمن سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید که این انقلاب ثمره خون شهدای 17 شهریور و ایثارگری‌های مردم ایران بود.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نوع نگاه امام خمینی (ره) به قیام 17 شهریور و ذکر این نکته که "ای کاش خمینی در کنار شما بود و در کنار شما در جبهه دفاع برای خدای تعالی کشته می‌شد"، افزود: 17 شهریور به ما درس ایستادگی، مقاومت و مجاهدت را آموخت تا هر وقت این واقعه را مطالعه می‌کنیم، یاد دلاور مردی‌های مردم ایران باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
*تلاش دشمن حذف وقایع تاریخی ایران اسلامی است
, *تلاش دشمن حذف وقایع تاریخی ایران اسلامی است, *تلاش دشمن حذف وقایع تاریخی ایران اسلامی است,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم وقایعی همچون 17 شهریور از تاریخ انقلاب اسلامی حذف شود، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی که با هجمه‌های بیشتری از سوی دشمنان مواجه هستیم، تلاش دشمن حذف وقایع تاریخی از کتاب‌های درسی دانش‌‌آموزان و پاک کردن صفحات مقاومت و ایثارگری از اذهان نسل چهارم و پنجم انقلاب است.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: 17 شهریور به ما درس مقاومت داد که چگونه در برابر ابرقدرتی‌هایی همچون مثل آمریکا با صلاح ایمان ایستادگی کرده و پیروز شویم.
,
 
,
وی با بیان اینکه 17 شهریور برگرفته از مکتب عاشورایی امام حسین (ع) است که ادامه این مسیر 8 سال دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت محسوب می‌شود، افزود: 17 شهریور نشان داد که دشمنان در برابر موج عظیم مردمی انقلاب ایران ناتوان بوده و حرکت‌های مردم انقلابی ایران الگوی برای کشورهایی همچون بحرین و یمن و افغانستان شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت‌‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: قیام خونین ۱۷ شهریور فاتحه رژیم طاغوت را خواند و چند ماه پس از این واقعه در بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.