برخی از ماشین‌آلات پروژه پتروشیمی زنجان با رفع موانع وارد استان می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا آبی پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: پروژه پترشیمی زنجان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم سرمایه گذاری و اقتصادی استان زنجان در حال پیگیری است تا این پروژه در سریع‌ترین زمان به مرحله اجرا در آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه طرح پتروشیمی زنجان مرحله به مرحله بر اساس میزان آورده سهامداران و تسهیلات بانکی اختصاص یافته اجرایی می‌‌شود، افزود: ماشین‌آلات مورد نیاز این پروژه به استان وارد شده است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: در حال حاضر ماشین‌آلات در حال نصب است، افزود: شرایط تحریم موجب کندی روند اجرای این پروژه شده بود.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان یادآور شد: شرایط تحریم موجب شد تا ماشین‌آلات پتروشیمی زنجان دیرتر وارد استان شود و ماشین‌آلات دیگری که مورد نیاز اجرای این پروژه است، در صورت رفع موانع، وارد استان می‌شود.
,
 
,
آبی‌پور تحریم‌ها و کمبود منابع مالی را از دلایل کندی اجرای این پروژه عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود تا مراحل تعیین شده برای اجرای این پروژه پله به پله طی شود.
,
 
,
به گزارش موج رسا، طرح پتروشیمی زنجان از جمله طرح‌هایی است که از سال 85 کلنگ‌زنی شده و تا کنون به مرحله افتتاح نرسیده است.
,
 
,
اختصاص فایناس 265 یوروی رئیس جمهور به پتروشیمی زنجان نیز گره از اجرای این پروژه باز نکرد تا همچنان پس از 14 سال این طرح ابتر باقی بماند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به وضعیت پروژه پتروشیمی زنجان گفت: برخی از ماشین‌آلات پروژه پتروشیمی زنجان با رفع موانع وارد استان می‌شود.