وزیر امور خارجه سوئیس گزارش درستی از ایران به ترامپ ارائه کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سفر اخیر وزیر خارجه سوئیس به ایران و دیدار و ملاقات با مقامات کشور گفت: سوئیس به دلیل قطع رابطه ایران و آمریکا حافظ منافع آمریکایی ها در ایران است و ما امیدواریم که این سفر وزیر امور خارجه سوئیس به ایران گزارش درستی را به آمریکایی ها بدهد که ترامپ متوجه باشد جمهوری اسلامی ایران در شرایط عادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه آمریکا گمان می کند که با فشارهای خود می تواند ملت ایران را از پا در بیاورد و جمهوری اسلامی ایران سر تسلیم در مقابل آمریکایی ها فرو بیاورد، اشتباه جدی است.

,

وی با تأکید بر اینکه وزیر امور خارجه سوئیس باید به ترامپ گزارش درستی دهد، عنوان کرد: آمریکایی ها باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیرند و بدانند که اگر ملت ایران قرار بود در برابر  فشار آنها تسلیم شوند، مطمئنا چهل سال مقاومت نمی کردند.

,

آصفری تصریح کرد: امروز بهتر است آمریکایی ها به جای آنکه پیشنهاداتی را به عنوان تحریم های بیشتر برای جمهوری اسلامی ایران به شورای امنیت و مجامع بین المللی ارائه دهند، به دنبال این باشند که بتوانند حق ملت ایران را پرداخت کنند و تحریم های ناجوانمردانه را کنار بگذارند و بدانند که ملت ایران از هیچ کس حرف زور نمی پذیرد.

,

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ملت ایران یک ملت دارای تمدن کهن و اهل گفتمان است و تا زمانی که آمریکایی ها از اسب چموش خود پیاده نشوند و حقوق ملت ایران را پرداخت نکنند، این فشارها نمی تواند تأثیری در اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
محمد حسن آصفری با تأکید بر اینکه وزیر امور خارجه سوئیس باید به ترامپ گزارش درستی دهد، گفت: آمریکایی ها باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیرند و بدانند که اگر ملت ایران قرار بود در برابر  فشار آنها تسلیم شوند، مطمئنا چهل سال مقاومت نمی کرد.