مرکز نیکوکاری «مداد رنگی» ایجاد می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،حسین زمانیان در نشست تخصصی که با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران و جمعی از خیران حوزه دانش آموزی با هدف ایجاد مرکز نیکوکاری «مدادرنگی» برگزار شد، گفت: این مرکز نیکوکاری با هدف تعامل دوسویه واستفاده از ظرفیت های خیران برای کمک به دانش آموزان نیازمند ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی با بیان اینکه یکی از الزامات رفع محدودیت منابع در مقابل گستردگی نیاز گروه های مخاطب فعالیت های فرهنگی و تکمیل چرخه پشتیبانی از دانش آموزان و نخبگان،استعداد آنهاست،افزود:این مرکز به عنوان ستاد هم اندیشی و راهبری فرهنگی دیگر مراکز نیکوکاری تحصیلی، فعالیت خواهد کرد.

,
,


زمانیان تأکید کرد: مرکز نیکوکاری «مدادرنگی » همانند یک شتاب دهنده در آموزش، توانمندسازی  و تسهیل گری مراکز نیکوکاری و بررسی ظرفیت های استانی برای ایجاد زمینه تأسیس مراکز نیکوکاری جدید با محوریت فرهنگی –تحصیلی عمل خواهد کرد.

,
,


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و دانشجو  از خدمات این نهاد بهره مند هستند، بیان کرد: تعداد قابل توجهی دانش آموز از طریق مراکز نیکوکاری شناسایی شده و امیدواریم به همت خیران شاهد توانمندی بیش از پیش جامعه هدف باشیم.

,
,


وی به انتخاب اعضای هیأت مدیره مرکز نیکوکاری مدادرنگی اشاره کرد و گفت:رئیس ،نایب رئیس و مسئول امور بانوان  مرکز نیکوکاری «مدادرنگی » در این نشست تعیین شد.

,
,


انتهای پیام/ا

,
]
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از ایجاد اولین مرکز نیکوکاری «مدادرنگی» با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند خبر داد.