اعتراض والدین روستایی در نیشابور به عدم تشکیل کلاس‌های درس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امروز والدین و دانش‌آموزان روستای سرچاه با اعتراض به آموزش‌وپرورش نیشابور به عدم حضور معلمین در این مدرسه اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حسن سرچاهی از والدین روستا دراین‌باره گفت: اینترنت روستا به‌شدت ضعیف است و مردم نیز از نظر مالی توانایی تأمین تجهیزات مدرن را ندارند و نمی توانند در کلاس‌های آنلاین شرکن کنند به همین دلیل کلاس‌های حضوری برای ما بهتر است.

,

وی با اشاره به گذشت یک هفتگی از شروع مدارس تصریح کرد: ۲۰ دانش‌آموز پسر دبیرستانی داریم که همگی در رشته انسانی درس می‌خوانند و طی این هفته هیچ کلاسی برای آن‌ها برگزار نشده است.

,

یکی دیگر از مردم این روستا اظهار داشت: کلاس‌های حضوری طی یک هفته گذشته برگزار نشده است و بچه‌ها صبح که به مدرسه می‌روند سریع برمی‌گردند و این بلاتکلیفی برای دانش آموزان سخت است.

,

احمد صالحی تبار خاطرنشان کرد: می‌گویند باید یا به نیشابور، فیروزه یا همت‌آباد برای ادامه تحصیل بروند که همت‌آباد با فاصله ۴۰ کیلومتر ینزدیک‌ترین مسیر است ولی رفت و آمد برای ما مشکل است.

,

وی تأکید کرد: اگر معلم به روستا نیاید نمی‌توانیم بچه‌ها را با این گرانی به نیشابور یا جاهای دیگر برای تحصیل بفرستیم.

,

رسول سرچاهی، یکی از این دانش‌آموزان بیان داشت: حدود ۱۰ معلم سال گذشته برای تدریس می‌آمدند و امسال از اولین روز سال تحصیلی معلم‌ها و مدیر نیامده‌اند.

,

علی سرچاهی، دیگر دانش‌آموز این مدرسه تصریح کرد: روز اول و دوم فقط یک معلم به مدرسه آمد ولی دو روز گذشته هیچ‌کس نیامده است و فقط یکی از معلم ها که فرزند روستا است در کلاس حاضر و به بچه‌ها درس داد.

,

ابراهیم امین نژاد، معاون متوسطه آموزش‌وپرورش نیشابور گفت: مشکل این مدرسه جابجای مدیر است که آمدن معلم به این مدرسه درگرو این جابجایی است.

,

وی افزود: در این روستا پنج مدرسه وجود دارد که فقط یک مدرسه معلم ندارد و مشکل دارد و صد درصد کامل نیست و در حال رایزنی برای این مطلب هستیم.

,

امین نژاد خاطرنشان کرد: مدیر مدرسه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در شهر شاید صحبتی کرده باشد و شبهه ایجاد کرده است و سیاست آموز و پرورش این است که دانش‌آموزان در این مدرسه درس بخوانند.

,

انتهای پیام/

]
والدین و دانش آموزان روستای سرچاه به عدم تشکیل کلاس های درس حضوری در این روستا اعتراض کردند.