انتخابات آبدانان در 66 شعبه اخذ رای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "سیروس مراد حاصلی"، فرماندار آبدانان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 66 حوزه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم وجود دارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی بیان داشت: از این تعداد شعب اخذ رای 43 شعبه در بخش مرکزی، 12 شعبه در بخش سرابباغ و 11 شعبه دربخش کلات مورموری مستقر خواهند شد.

,

مرادحاصلی با اشاره به اینکه در دومین مرحله از انتخابات یک هزار و500 نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در برگزاری انتخابات مجلس مشارکت دارند، افزود: در مرحله دوم انتخابات مجلس بیش از 30 هزار نفر درشهرستان آبدانان واجد شرایط رای دادن هستند.

,

فرماندار آبدانان ساعت شروع اخذ رای را از ساعت 8صبح تا 6بعدازظهر دانست و گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا جهت حفظ سلامت افراد و عوامل اجرایی ممکن است ساعت رای گیری تمدید نشود لذا شهروندان در همان ساعات اولیه با حفظ پروتکل های بهداشتی در پای صندوق های اخذ رای حضور بهم رسانند.

,

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان اضافه کرد: یک روز قبل از انتخابات کار ضدعفونی و گند زدایی تمامی شعبه اخذ رای صورت خواهد گرفت و در روز انتخابات با توزیع اقلام بهداشتی در بین عوامل اجرایی و حضور بازرس شبکه بهداشت در محل شعبه اخذ رای بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

,

وی در پایان صیانت از آراء مردم را مهم ترین وظیفه عوامل اجرایی انتخابات دانست و گفت: عوامل اجرایی انتخابات امین مردم در حفظ و صیانت از آراء می باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان گفت:مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و 66 حوزه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم وجود دارد.