خیانت بحرین آماج خشم شیعیان این کشور قرار خواهد گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد قربانی پور در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن محکومیت عادی سازی روابط ننگین کشورهای مرتجع عربی با رژیم سفاک، جعلی و خونخوار صهیونیستی گفت: از سال ۱۹۴۸که غده سرطانی اسرائیل اعلام موجودیت کرد تاکنون در منطقه غرب آسیا دو دسته صف آرایی را شاهد بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: از یک سو کشورهایی قرار دارند که امروز از آنها با عنوان محور مقاومت یاد می‌شود و از سوی دیگر کشورهایی وجود دارند که دنباله رو آمریکا و رژیم صهیونسیتی شدند و راه سازش را انتخاب کرده و چشم بر جنایات این رژیم سفاک بستند.

,

وی با بیان اینکه حافظه تاریخ امروز به ما می‌گوید که سرنوشت این حکومت‌ها چه شده است، عنوان کرد: انور سادات، معمرقذافی، حسنی مبارک، علی عبدالله صالح و دیگر نوکران سینه چاک و غلامان حلقه به گوش آمریکا و رژیم صهیونسیتی اکنون کجا هستند و به گونه ای که حتی دیگر از نام نحس آنها هم اثری نیست.

,

قربانی پور ابراز کرد: اکنون پس از اعلام رسمی عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونسیتی که بر اساس طرح و نقشه شخص ترامپ رقم خورده است، بحرین نیز وارد این بازی خطرناک شده که بنا به فرموده مقام معظم رهبری این جنایت‌ها در حق ملت مظلوم فلسطین دیری نخواهد پایید و لکه ننگی بر پیشانی سران جنایتکار این رژیم‌های سفاک خواهد ماند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ملت مسلمان و آزادیخواه ایران اسلامی ضمن محکومیت این جنایت‌های پلید و نقشه شوم و کثیف حکام مرتجع کشورهای عربی به خصوص عربستان، امارات و بحرین در خیانت به آرمان فلسطین تأکید می‌نماییم که مسببان این خیانت آماج خشم مقدس و انتقام سخت امت اسلامی به ویژه مردم شیعه بحرین خواهند بود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: دیری نخواهد پایید که آتش خشم ملت‌های مسلمان تاج و تخت خیانت و ظلم فراموش نشدنی این حکام فاسد را از روی زمین محو و سرنگون خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
احمد قربانی پور با اشاره به اقدام بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: مسببان این خیانت آماج خشم مقدس و انتقام سخت امت اسلامی به ویژه مردم شیعه بحرین خواهند بود.