اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) نشانه به بن‌بست رسیدن غرب در مقابل گسترش اسلام است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم ‌الشأن اسلام (ص)، اظهار کرد: دشمنان اسلام و نبی مکرم اسلام(ص)، از همان ابتدا سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با روش های مختلف  به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهانت به اسلام و ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، نشانه به بن‌بست رسیدن غرب در مقابل گسترش اسلام است، افزود: غربی ها و دشمنان دین اسلام پیوسته تلاش کرده و می کنند تا نام و اندیشه پیامبر گرامی اسلام(ص) را حذف کنند و این اقدام رذیلانه و خبیثانه نیز در این راستا است.

,

وی با بیان اینکه اسلام دین الهی، دین مهربانی و معنویت و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است، گفت: اسلام دینی است که آن وحدت و رحمت و مهربانی و عدالت  در آن تجلی یافته و  دشمنان اسلام و غربی ها نمی توانند با این اقدام جلوی موج اسلام گرایی را در دنیا بگیرند.

,

عیسی زاده با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در اذهان خود به دنبال توطئه چینی علیه اسلام و مسلمانان هستند ولی بدون شک خدعه و نیرنگ آنها به خودشان بازخواهد گشت، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری عنوان کردند، ملّتهای مسلمان باید هوشیاری خود را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ کرده و  هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: دشمنان اسلام و قرآن، قطعا به اهداف شوم خود نخواهند رسید و مثل همیشه در برابر دنیای اسلام شکست مفتضحانه‌ای خواهند خورد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: اسلام دینی است که آن وحدت و رحمت و مهربانی و عدالت در آن تجلی یافته و دشمنان اسلام نمی توانند با این اقدام جلوی موج اسلام گرایی را در دنیا بگیرند.