توزیع ۸۰ بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند فراهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام موسوی، مدیر مرکز افق امامزاده احمدبن علی(ع) فراهان در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش گفت: زمینه تحصیل علم و دانش باید برای همگان به طور یکسان فراهم شود و کودکان نیازمند نیز باید در کنار سایر دانش آموزان به امر تحصیل بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در طرح «مهر تحصیلی» ۸۰ بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان فراهان توزیع می شود، این بسته های لوازم التحریر و وسایل آموزشی در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش از موقوفه خدیجه سراج حجازی با محوریت کمک به تحصیل دانش آموزان کم برخوردار فراهان توزیع می شود.

,

موسوی ارزش هر بسته مهر تحصیلی را یک ‌میلیون و ۶۰ هزار ریال دانست و اظهار کرد: امید است این کمک گره گشای بخشی از مشکلات این دانش آموزان باشد تا آنها نیز بتوانند به تحصیل در کنار سایر دانش آموزان بپردازند.

,

مدیر مرکز افق امامزاده احمدبن علی(ع) با اشاره به فعالیت های این مرکز گفت: این مرکز فعالیت خود را کمتر از یک ماه گذشته با سه واحد قرآنی، فرهنگی و اجتماعی آغاز کرده است.

,

وی افزود: در این مدت برنامه های فرهنگی از جمله پویش نصب پرچم حسینی، رزمایش مواسات و توزیع بسته های مهر تحصیلی از جمله برنامه های شاخص این مرکز بوده است.

,

موسوی با اشاره به فعالیت های واحدهای این مرکز اظهار کرد: در واحد اجتماعی این مرکز، مشکلات و آسیب های اجتماعی شهرستان احصاء و با کمک کارشناسان برای رفع این مشکلات اقدام می شود و در واحد قرآنی هم به دنبال رونق فعالیت های قرآنی در شهرستان هستیم و همه این فعالیت ها و اقدامات عمل به فرمایش رهبری است که فرمودند؛ «امامزادگان باید به قطب فرهنگی جامعه تبدیل شوند».

,

مدیر مرکز افق امامزاده احمدبن علی(ع) گفت: برپایی خیمه های معرفت و برپایی نمازجماعت از برنامه های فرهنگی امامزاده است و به مناسبت های ماه صفر و اربعین حسینی هم برنامه ریزی های فرهنگی صورت گرفته و مراسمات باشکوهی را با همراهی خیرین و مردم شهرستان در جوار این امامزاده برگرار می کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: این مرکز در راستای فعالیت های خود نیازمند همراهی و مشارکت مردم، خیرین و ارگان های شهرستان است و از پیشنهادات و نظرات ارزنده درراستای پیشرفت و توسعه فعالیت های این نمرکز استقبال می کنیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
مدیر مرکز افق امامزاده احمدبن علی(ع) فراهان گفت: در طرح «مهر تحصیلی» ۸۰ بسته بین دانش آموزان نیازمند شهرستان فراهان توزیع می شود.