توزیع ۸۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سبزوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد داورزنی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ بابیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم و مددجویان تحت حمایت از این نهاد است اظهار داشت: هشت هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان سبزوار توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مددجویان این نهاد دارای شغل ثابتی نبوده و محل درآمدی ندارند تأکید کرد: شیوع ویروس کرونا و از بین رفتن بسیاری از مشاغل و تعطیل شدن کارگاه‌ها سبب شد تا این مشکل دوچندان شده و نیازهای معیشتی این خانوارها چند برابر شود.

,

داورزنی بابیان اینکه اولویت اصلی نهاد در این مقطع زمانی تأمین نیازهای اولیه مددجویان است تأکید کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، گوشت و روغن به ارزش هر یک سه میلیون ریال است که در ادامه طرح رزمایش مواسات و همدلی بین مددجویان کمیته امداد سبزوار توزیع‌شده است.

,

مدیر کمیته امداد سبزوار با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در سبزوار هستند ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس و آغاز رزمایش مواسات و همدلی هر خانوار حداقل یک‌بار از بسته‌های کمک‌معیشت بهره‌مند شده است.

,

وی با اشاره طرح‌های خودکفایی و پرداخت وام‌های اشتغال به مددجویان این نهاد ادامه داد: تاکنون بسیاری از مددجویان از این طریق توانسته‌اند به درآمد پایدار دست یابند و از حمایت مستمری و کمک‌های خرد کمیته امداد جدا شوند.

,

انتهای پیام/

]
داورزنی از توزیع 8800 بسته معیشتی بین مددجویان این نهاد خبر داد.