تبلیغ آزادانه فیلم سینمایی جدید بازیگر ضدانقلاب
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داستان تکرای بی تدبیری و عناد برخی سلبریتی ها؛ البته در این مورد بهتر است بگوییم «نفهمی و لجاجت»...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «نفهمی و لجاجت»,

برخی سلبریتی های وطنی در پی اتفاقات مشابه ثابت کرده اند به جای اینکه در کنار هم وطنان بیگناه، مظلوم و داغدار باشند، برعکس با لجاجت و نفهمی، اصرار دارند که مدافع تمام قد اغتشاشگران، زورگویان و برهم زنندگان امنیت مردم باشند.

,

فردی شرور که سابقه مزاحمت برای نوامیس مردم و شرارت های او بر همگان آشکار بوده، اقدام به قتل و «سلاخی» فردی بیگناه می کند. پرونده قتل او بررسی و حکم قصاص او اعلام و اجرا می شود. همین کافی است تا همان سلبریتی های مغرض، با برنامه شروع به هشتگ سازی در فضای مجازی کرده و بازی #اعدام_نکنید #قصاص_نه را شروع کنند. بازی که بارها و بارها در موارد مشابه از سوی آن ها تکرار شده است.

,


مهناز افشار، بازیگر ایرانی که ماه هاست در خارج از کشور زندگی می کند و در این مدت به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی «پرشین گات تلنت» mbc متعلق به عربستان سعودی حضور داشته، در فضای مجازی بارها و بارها با توییت ها و پست های خود حاشیه سازی کرده و عناد و لجاجت خود را با نظام به اثبات رسانده است.

,
, mbc,

, ,

خانم بازیگر در اوج راهپیمایی اربعین و شور و وحدت شیعیان در این حرکت ملی – مذهبی که شعار « حب الحسین یجمعنا» در فضای مجازی بیداد می کرد، با توییت و هشتگ « حب الیران یجمعنا»، احساسات بسیاری را به بازی می گیرد و شروع به حاشیه سازی می کند و بعدها توییت می زند که منظور من چیز دیگری بوده « بنده در وظیفه ملی حمله تروریستی در اهواز را محکوم می‌کنم و یک‌ماه بعد تصمیم می‌گیرند آن را به اربعین ربط دهند.»

,

هشتگ بازی های افشار در دفاع از کسانی که به دلیل شرارت، امنیت مردم را به بازی گرفته و قتل و غارت کرده اند، تمامی ندارد. یک بار در دفاع از سه نفر شرور و اغتشاگر که حکم اعدام آن ها از طرف مقام قضایی اعلام شده و این بار برای نوید افکاری که فردی بیگناه را سلاخی کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

با وجود تمامی این حواشی، اکران آنلاین فیلم سینمایی «گیلدا» با بازی مهناز افشار به تازگی شروع شده و پلتفرم های منتشر کننده این فیلم، در تبلیغات خود سعی در حضور متفاوت این خانم بازیگر در این فیلم دارند و در پوسترهای خود تبلیغات زیادی برای افشار کرده اند. تبلیغاتی نظیر «مهناز افشار در پنج نقش متفاوت! » و پوستری که به خانم بازیگر تعلق دارد.  

, «گیلدا», «مهناز افشار در پنج نقش متفاوت! »,

, ,

, ,

, ,

مهناز افشار با تمام حاشیه هایی که با اعتقاد انجام داده، نباید انتظار همراهی و حمایت نهادهای رسمی و فرهنگی از حضور او در سینما و اکران فیلم هایش را داشته باشد و انتظار می رود که «فیلیمو» با حساسیت بیشتری نسبت به تبلیغات فیلم های در حال اکران خود عمل کند.

, «فیلیمو»,

انتهای پیام/

]
به تازگی اکران آنلاین «گیلدا» با تبلیغات ویژه برای بازیگر ضد انقلاب شروع شده؛ بازیگری که در توییت ها و پست های خود در فضای مجازی، بارها و بارها عناد و لجاجت خود را با نظام به اثبات رسانده است.