گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد حل مسئله توان کافی برای حل مشکلات را دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از امروله،  مسعود کاظمی از طرح های گروه های جهادی سطح شهرستان صحنه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در حاشیه این دیدارها عنوان کرد: طبق فرمایشات رهبری امروز به جوان مومن، انقلابی و پای کار نیاز داریم و امید است این روحیه بیش از پیش در بین جوانان ما نهادینه شود.

وی ادامه داد : مردم به بسیج و گروه‌های جهادی، اعتماد کامل دارند و در امر محرومیت‌زدایی با آن‌ها مشارکت می‌کنند.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: امروزه بسیج با استفاده از توان گروه‌های جهادی تخصصی خود، کار با کیفیت و مطلوب به مردم ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد حل مسئله و رشد متوازن محلات، توان کافی برای حل مشکلات در حوزه های مختلف دارند، گفت : جهادگران در این عرصه‌ها از هیچ گونه تلاش و تعامل فروگذار نخواهند کرد.

 کاظمی عنوان کرد : در راستای حمایت از محرومین و محرومیت زدایی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه تعداد 27 منزل مسکونی 50 متری در روستاهای محروم ساخته شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
مسعود کاظمی, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد حل مسئله و رشد متوازن محلات توان کافی برای حل مشکلات را دارند.