اجرای طرح مهر تحصیلی با توزیع 300 بسته لوازم التحریر در درگز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از اجرای طرح مهر تحصیلی در شهر درگز و سایر شهرستانهای استان خراسان رضوی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در توضیح این خبر گفت: هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان اوقاف و امور خیریه با استفاده از کمک خیرین و موقوفاتی که در اختیار دارد، اقدام به تهیه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان خانواده های بی بضاعت می کند.

,

رئیس اداره اوقاف درگز گفت: امسال هشتمین دوره از این طرح است که نزدیک به 3هزار بسته مهر تحصیلی در شهرستانهای استان توزیع شده؛ از این عدد بیش از 300 بسته به درگز اختصاص یافت.

,

حجت الاسلام حسین آبادی گفت: این بسته ها که شامل کوله پشتی و پک کامل لوازم التحریر است، مجموعا ارزشی بیش از 600 میلیون ریال دارد؛ بسته های فوق پس از شناسایی و اولویت بندی، بین خانواده های نیازمند سطح شهرستان توزیع شد.

,

وی خاطرنشان کرد: افراد خیری که تمایل دارند در این حوزه اداره اوقاف را یاری کنند می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن های اداره، شماره حساب سازمان را برای واریز کمک دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام حسین آبادی گفت: بیش از 300 بسته تحصیلی شامل کوله پشتی و پک کامل لوازم التحریر، در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند درگز توزیع شد.