فیلمی که خیرخواهی مردم ملایر را نمایان تر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ روز گذشته فیلمی از کمک مردم به یک کامیون و بازگشایی محور مواصلاتی در جاده آورزمان(ملایر) به نهاوند در فضای مجازی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این فیلم که نشان از مهربانی مردم دارد بازخوردهای مثبت فراوانی در شبکه های مختلف اجتماعی همراه شد و یکی از خصلت های بارز مردم ملایر را نشان داد.

,

برای پیگیری جزئیات این تصادف خبرنگار ما جریان را از بخشدار سامن پیگیری کرد.

,

مصطفی عبدالملکی بخشدار سامن در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: روز گذشته کامیون حامل بار سیب زمینی در محور ملایر به نهاوند دچار حادثه و واژگون می شود.

,

وی با اشاره به روی دادن این حادثه در گردنه آبدر افزود: بر اثر این واژگونی بار خودرو در محدوده محور مواصلاتی ریخته و باعث مسدودی جاده و ایجاد ترافیک می شود.

,

عبدالملکی بیان کرد: به همت مردم خیراندیش ملایر برای جلوگیری از آسیب دیدن بار کامیون و بازگشایی محور گونی ای سیب زمینی به کنار جاده منتقل می شود.

,

به گزارش عصر همدان؛ مردم ملایر به خیراندیشی و رافت و مهربانی معروف هستند و این اقدام اهالی منطقه سندی دیگر از این ویژگی ملایری ها دارد.

,

جدا از اقدام خیرخواهانه مردم ملایر البته بیان این نکته نیز ضروری است که محور آورزمان به نهاوند به جاده مرگ معروف است و در طی سال اتفاقات ناگواری در آن رخ می دهد هر سال تعداد زیادی از هموطنان دچار آسیب می شوند.

,

بروز اینگونه تصادف ها نیاز توجه هر چه بیشتر به این محور را نمایان می کند.

,

انتهای پیام/

]
فیلم کمک مردم به یک کامیون واژگون شده در ملایر بار دیگر خیرخواهی مردم این شهر را نمایان کرد.