۲۱ مورد از مصوبات حوزه ورزش در رودان به سرانجام نرسیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ در شهرهای امروزی و با گسترش تکنولوژی، سطح فعالیت ورزشی و جسمانی-حرکتی افراد کاهش داشته و فعالیت های ذهنی و فشارهای روانی(افسردگی،پرخاشگری، اضطراب و…) مردم افزایش یافته است که یکی از بهترین اقدامات برای برطرف نمودن این مشکلات، اشاعه ورزش با توسعه و ساخت فضاهای ورزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کمبود اماکن تفریحی و ورزشی با توجه به پراکندگی جمعیت مناطق مختلف، از مهمترین مشکلات شهرهای کشور است که نهایتا منجر به نابسامانی های اجتماعی(بزهکاری، گرایش به مواد مخدر و جنایت) را در میان جوانان می گردد.

,

ما امروزه به لحاظ فرهنگی با مشکلات متعددی روبرو هستیم که مستلزم ریشه یابی و چاره اندیشی اساسی به منظور کاهش مشکلات در آینده است  بنابراین پیشرفت هر جامعه‌ای منوط به داشتن جوانان سالم، فکر سالم و بدن سالم است.

,

اگر جامعه جوان ما به لحاظ بدنی سالم و ورزیده باشد یقینا به لحاظ اقتصادی و در راستای تاکید مقام معظم رهبری به استفاده و ارتقای کیفیت محصولات داخلی برای کشورسودآور خواهد بود.

,

شهرستان رودان دارای ورزشکاران مستعد و قهرمانانی در رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی است و این بازیکنان می‌توانند حتی در صورت فراهم شدن زمینه مساعد در رقابت‌های بین المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند اما متأسفانه تاکنون در حوزه زیرساخت‌های ورزشی غریب و مظلوم واقع شده است و آن‌طور که باید و شاید اهمیت داده نمی‌شود.

,

کمبود فضاها و تجهیزات ورزشی مناسب سبب سرخوردگی نوجوانان و جوانان ورزشکار این شهرستان شده است که نتیجه آن، می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را برای مردم شهرستان به دنبال داشته باشد.

,

جوانان و نوجوانان زیادی به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم برای گذراندن اوقات فراغت مناسب که مهمترین آن‌ها ورزش است به سمت آسیب‌های اجتماعی گرایش پیدا می‌کنند که از این رو آسیب‌های جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌شود.

,

ورزشکاران با همت و با غیرت شهرستان رودان تاکنون با وجود نبود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای انجام تمرینات ورزشی، بارها در رشته‌های مختلف برای شهرستان رودان و استان افتخارآفرینی کرده اند.

,

۲۱ مورد از مصوبات حوزه ورزش در رودان به سرانجام نرسیده است

, ۲۱ مورد از مصوبات حوزه ورزش در رودان به سرانجام نرسیده است,

مصطفی غلامپور فرماندار رودان در جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به برخی کمبودها در زیر ساخت های ورزشی اظهار کرد: این کمبودها هیچ گاه اراده قوی ورزشکاران این شهرستان را برای رسیدن به سکوهای افتخار کم نکرده است و امروز درد های ورزشکاران مختلف این شهرستان مشترک است و باید برای رفع آنها همدلی و همراهی همگانی را پیشه کنیم.

,

وی با بیان اینکه کمبود اعتبارات در اجرای پروژه های عمرانی ورزش بسیار تاثیر گذار بوده و باید متولیان ورزش نگاه ویژه تری را نسبت به این موضوع داشته باشند افزود: تاکنون بیش از ۲۱ مورد از مصوبات حوزه ورزش در رودان به سرانجام نرسیده و تبدیل به یک مطالبه جدی ورزشکاران شده و هم اکنون نیازمند یک برنامه توسعه پایدار برای پیشرفت ورزش در رودان هستیم.

,

فرماندار رودان با اشاره به کمک شهرداری ها و دهیاری در احداث اماکن ورزشی و زمین ها چمن مصنوعی، ادامه داد: نارضایتی از کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی نباید در اراده ورزشکاران خللی ایجاد کند و ورزشکاران باید به شیوه مناسب جهت احقاق حق خود تلاش کنند و نارضایتی خود را از کمبود زیرساخت هااز طریق ایجاد خانه ورزش دنبال کنند.

,

غلامپور اضافه کرد: امورات اداری برای آغاز عملیات اجرایی مجتمع ورزشی جدید در رودان صورت گرفته و همچنین  احداث سالن در بیکاه، جغین و سالن اختصاصی رزمی کاران نیازهای اصلی بخش ورزش شهرستان است.

,

وی خاطرنشان کرد: ورزش سد بزرگی برای مبارزه با معضلات اجتماعی است و با تشکیل گروههای همفکر برای جذب خیرین و بنگاههای اقتصادی به سمت ورزش باید تلاش شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
شهرستان رودان هرمزگان دارای ورزشکاران مستعد و قهرمانانی در رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی است و این بازیکنان می‌توانند حتی در صورت فراهم شدن زمینه مساعد در رقابت‌های بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند اما متأسفانه تاکنون در حوزه زیرساخت‌های ورزشی غریب و مظلوم واقع شده است و آن‌طور که باید و شاید اهمیت داده نمی‌شود.