پیشرفت ۷۷ درصدی پروژه کنار گذر غربی همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسین افشاری فرماندار شهرستان همدان در حاشیه این بازدید گفت: از جمله مزایای احداث کنارگذر کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، کاهش آلودگی‌های صوتی، مزایای زیست محیطی، کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری، کاهش تصادفات، کاهش طول مسیر، آرامش خاطر در هنگام سفر و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی و مشکلات ناشی از عبور خودروهای سنگین در داخل شهر همدان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدی این پروژه تاکید کرد: اگر این مسیر در فاز اول تا محل برخورد به جاده بیجار زیر بار ترافیک برود تکمیل طرح نیز با تامین اعتبار مورد نیاز و همراهی مطلوب تر تسهیل خواهد شد.

,

مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان همدان نیز در حاشیه بازدید فرماندار همدان از طرح کنار گذر غربی همدان گفت: عملیات اجرایی این طرح به طول ۲۷ کیلومتر و عرض ۱۲ متر از سال ۹۵ با منابع اعتباری ملی آغاز شده و تاکنون ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

,

سید محمود زمانی افزود: هم اکنون ۱۹ کیلومتر از کنارگذر آسفالت شده وعلاوه بر تقاطع های غیر همسطح مورد نیاز در مسیر کنار گذر ۸ کیلومتر نیز با عدم تامین اعتبارات مورد نیاز مشکل تملک داریم.

,

انتهای پیام/

]
حسین افشاری از روند پیشرفت فیزیکی پروژه کنار گذر غربی همدان بازدید کرد.