ثبت جهانی فرش تولیدی کمیته امداد با عنوان «احسان»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتصی بختیاری امروز در حاشیه سفر به میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به اینکه فرش دستباف تولیدی توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ثبت جهانی شده است، اظهار داشت: مراسم رونمایی از لوگوی این فرش با عنوان احسان، بعد از ماه صفر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: سال گذشته ۱۳۰ هزار متر مربع فرش توسط مددجویان تولید شده و امسال برای تولید ۲۰۰ هزار مترمربع فرش برنامه ریزی کرده ایم.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با بیان اینکه تلاش های زیادی برای تامین مسکن انجام می گیرد، عنوان کرد: با همکاری خیرین و نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان و… برای احداث ۴۰ هزار مسکن در سال برنامه ریزی داریم.

,

وی به اشتغالزایی برای مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: امسال برنامه ریزی ما اعطای شش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و فراهم کردن ۲۰۰ هزار اشتغال است.

,

بختیاری همچنین به بازدید از یک کارگاه تولیدی مددجویی اشاره کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این تعداد کارگاه تولیدی در میاندوآب که کارآفرین نمونه استانی و ملی نیز انتخاب شده است، برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت خانگی ایجاد شغل شده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از ثبت جهانی فرش تولیدی دستباف مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و رونمایی از لوگوی آن با عنوان احسان بعد از ماه صفر خبر داد.