سازشکاران پیش از این همه چیز را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بودند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه‌ای بر موضع این جنبش در رد سازش تأکید کرد و گفت که انصارالله همواره در کنار مسأله فلسطین و فلسطینیان خواهد ماند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس هیأت مذاکره کننده صنعاء، به شبکه المسیره گفت که موضوع فلسطین یک مسأله عربی و اسلامی است، موضوعی که به گفته وی مصداق حق در برابر باطل است و نمی‌توان هیچ گامی در راستای سازش و شناسایی رژیم صهیونیستی را پذیرفت.

, المسیره ,

عبدالسلام، علنی‌ کردن سازش کشورهای امارات و بحرین را یک اقدام تبلیغاتی آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: «این سازش در واقعیت چیزی را نمی‌تواند تغییر دهد؛ آن‌ها پیش از این در جریان سازش محرمانه همه چیز را به رژیم صهیونیستی داده بودند.»

,

سخنگوی جنبش انصارالله با بیان اینکه رژیم اسرائیل در بسیاری از جنگ‌ها منطقه از جمله جنگ یمن مشارکت وسیع دارد، گفت که مردم یمن در معرض تجاور و حمله قرار گرفت، چرا که از مدت‌ها پیش موضع مقابله با دشمن اسرائیلی را اتخاذ کرده بود.

,

به گفته عبدالسلام، دولت فعلی آمریکا تلاش داشت تا مراسم امضای توافقنامه سازش را برای کمپین انتخاباتی ترامپ مصادره کند و در این مرحله باید به وضوح و محکم تحرکی برای رسوا کردن رژیم اسرائیل و آمریکا و کشورهای سازشگر کلید بخورد.

,

سخنگوی انصارالله با تمسخر رهبران کشورهای امارات و بحرین افزود: «برخی سیاسیون کشورهای سازشگر می‌گویند که ۳۰ سال به خاطر فلسطین صبر کرده‌اند، اما در حقیقت در هیچ جنگی علیه دشمن اسرائیلی نبودند.»

,

«عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن پیش از این در سخنانی گفته بود که آمریکا و رژیم صهیونیستی اموال عربستان سعودی، امارات و بحرین را به نفع صهیونیست‌ها خواهند دوشید.

,

شامگاه روز سه‌شنبه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی مراسمی در کاخ سفید با حضور رئیس‌جمهور آمریکا و وزرای خارجه بحرین و امارات توافق عادی‌سازی روابط با این دو کشور خاورمیانه را امضا کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: سازش با رژیم صهیونیستی در واقعیت چیزی را تغییر نمی‌دهد، چرا که سازشکاران پیش از این همه چیز را در اختیار این رژیم قرار داده بودند.