نماز جمعه زنجان فردا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه براساس ابلاغیه ستاد کرونا در وضعیت‌های زرد و نارنجی امکان برگزار نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد اظهار کرد: هفته گذشته نیز امکان برگزار نماز جمعه وجود داشت و وضعیت زنجان نیز نارنجی بود اما تصمیم نهایی منجر به لغو نماز جمعه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ستاد کرونا استان همیشه نسبت به برگزاری نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید دارند و در زنجان نیز از زمانی که وضعیت قرمز بود نماز جمعه برگزار نشده است.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه با توجه به نارجی شدن وضعیت زنجان نماز جمعه در این هفته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد عنوان کرد: ستاد نماز جمعه محل مصلی را جهت برگزار نماز جمعه آماده خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه تاکید ستاد کرونا استان این است که نماز جمعه در فضای باز برگزار شود افزود: در صورت امکان این اقدام انجام خواهد شد اما اگر این امکان وجود نداشته باشد نماز جمعه در داخل مصلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فضای مناسب برگزار می‌شود.

,

عسگری افزود: محل برگزاری نماز جمعه قبل و بعد از نماز به صورت کامل ضدعفونی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
عسگری با اشاره به اینکه نماز جمعه فردا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: در صورت امکان نماز در محوطه بیرونی مصلی برگزار خواهد شد.