آزاد راه «غدیر» تا پایان آبان ماه افتتاح می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید محمد امروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمارستان پوست رازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه تلاش کرده است دوره ساخت بیمارستان را به 4 سال کاهش دهد و توان مهندسی قرارگاه در خدمت بخش درمان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در باره آزادراه کنارگذر جنوبی تهران گفت: این آزادراه توسط قرارگاه خاتم و با سرمایه‌گذاری 70 درصدی قرارگاه ساخته و تکمیل شده است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان آبان‌ماه آماده افتتاح باشد.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بخش توسعه زیرساخت‌های عمرانی کشور همکاری مناسبی با دولت دارد. ما فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار را تکمیل کردیم.

,

وی با بیان این که هر هفته یک پروژه از پروژه‌های قرارگاه خاتم افتتاح می‌کنیم، گفت: در حوزه‌های عمرانی و آب با وجود همه مشکلات تلاش کرده‌ایم روند کار کند نشود.

,

محمد اضافه کرد: تکمیل خط انتقال آب قیزانیه هفته آینده افتتاح می‌شود، همچنین بوستان هرندی تهران را آماده افتتاح داریم و اراضی زهکشی در ایلام آماده افتتاح است.

,

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

]
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاءبا بیان اینکه آزادراه غدیر تا پایان آبان ماه آماده افتتاح است، گفت: این آزادراه توسط قرارگاه خاتم و با سرمایه‌گذاری 70 درصدی قرارگاه ساخته و تکمیل شده است