اهداء بیش از ۲۲ هزار سبد معیشتی به نیازمندان مینابی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ احمد رنجبرزاده کلیبی مسئول بسیج سازندگی میناب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارهرمز، اظهار کرد: در راستای رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی بین افراد نیازمند و حادثه دیده در بحث بیماری منحوس کرونا، تعداد ۲۲ هزار و ۳۷۱ بسته معیشتی طی هفت مرحله توسط بسیجیان این شهرستان در میناب توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رنجبرزاده کلیبی افزود: ارزش کالاهای توزیع شده بین افراد ۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان شامل اقلامی مانندبرنج، تن ماهی، ماکارانی، رب، سویا، لوبیا، نخود و روغن بوده که در بین خانوار‌های کم‌درآمد و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

,

وی ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش ۱۴۱۳بسته معیشتی  به ارزش۲۱۲میلیون تومان، مرحله دوم۲۳۲۶بسته به ارزش۳۴۸٫۹۰۵سیصدوچهل هشت میلیون ونهصدوپنج هزارتومان بین نیازمندان توزیع شد.

,

مسئول بسیج سازندگی میناب اضافه کرد: طی مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه۱۰۸۰بسته معیشتی به ارزش۱۶۱٫۹۴۵صدوشصت ویک میلیون ونهصدوچهل وپنج هزارتومان و در مرحله چهارم ۲۳۰۰بسته به ارزش ۶۹۰میلیون تومان که جمعا۷۱۱۹ بسته به ارزش ۱٫۴۱۲٫۸۵۰یک میلیارد و چهارصد دوازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان تهیه وبین نیازمندان توزیع گردید.

,

رنجبرزاده گفت: در مرحله پنجم کمک مومنانه نیز سبد معیشتی و طی دو مرحله دیگر ۱۱ تن مرغ منجمد به همراه مواد غذایی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان میناب توزیع شد.

,

وی افزود: دراین رزمایش ۵۳۰ پایگاه بسیج و ۲۶۰ گروه جهادی کار شناسایی، جمع آوری کمک های مردمی و توزیع بسته های معشیتی به نیازمندان را برعهده داشتند.

,

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی مواد غذایی ۳ میلیون ریال بوده است گفت: سپاه در کنار سایر نهاد‌ها و اقشار جامعه در بحرانها پای کار آمده و هرچه در توان دارد و با همه امکانات آماده خدمات‌رسانی است.

,

مسئول بسیج سازندگی میناب خاطرنشان کرد: رسیدگی ویژه به وضعیت محرومین، فقرا و نیازمندان شهرستان در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا معیشت آنها را با مشکل مواجه کرده، همت همگانی ضروری به نظر می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج سازندگی میناب گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون ۲۲ هزار و۳۷۱ سبد معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.