فوت ۱۰ بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در البرز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز جمع در تشریح آخرین آمار کرونا در استان، در جمع خبرنگاران، گفت: از دیروز تا امروز ۲۸شهریور - ۹۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

محمد فتحی با اشاره به اینکه مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک )، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزارو ۸۶۴ نفر هستند، افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۵ هزار و ۳۱۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۸۲ نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند، اظهار داشت: از این تعداد ، ابتلای ۲۱۸ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۵۷ نفر رسیده است.
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
محمد فتحی گفت: متاسفانه از دیروز تا امروز 28 شهریور، ۱۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۵۷ نفر رسیده است.