نارصایتی مردم از بی‌مهری دانشگاه علوم پزشکی به حوزه درمان شهرستان خدابنده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکل خدمات درمانی در شهرستان خدابنده اظهار کرد: قیدار از حیث بهداشت و درمان کمبودهای زیادی دارد و نیاز به توجه مسئولان بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در مورد نارضایتی مردم قیدار از حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: مردم ناراضی هستند چرا که بخش درمان در این شهرستان کمبودهای زیادی دارد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس با تاکید براینکه در مراکز درمانی این شهرستان جراحی عمومی و پزشک عمومی وجود ندارد ابراز کرد: مطالبه مردم قیدار از مسئولان بهداشت و درمان به دلیل این کمبودها به حق است.

,

وی با اشاره به نبود پزشک جراح عمومی و عفونی در بیمارستان فعلی شهرستان قیدار ابراز کرد: متاسفانه در این شهرستان پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان وجود ندارد و سوالی که در اینجا مطرح است این بوده که با این وضع اگر بیمارستانی هم ساخته می‌شود، چه خدماتی قرار است در آن ارائه دهند.

,

حسینی با تاکید براینکه به شدت نسبت به نبود خدمات پزشکی در شهرستان خدابنده مطالبه داریم و مردم نیز از این وضعیت ناراضی هستند ابراز کرد: در حال حاضر در این شهرستان با کمبود متخصص و نیروی انسانی در حوزه درمان مواجه هستیم.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلات شهرستان در خصوص ساختمان و بیمارستان در رده های بعدی قرار دارد چرا که نبود پزشک اولویت این شهرستان است.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس با بیان اینکه مردم خدابنده در درمان و تامین اجتماعی مورد بی توجهی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: به دلیل پرداخت نکردن کارانه به پزشکان باعث شده هیچ پزشکی در این شهرستان نماند که در این راستا به نظر می‌رسد در این شهرستان در حوزه درمان کوتاهی شده است.

,

حسینی تاکید کرد: به دلیل نبود پزشک خیلی از بیماران و مجروحین تصادفات در حین انتقال به زنجان جان خود را از دست می دهند.

,

انتهای پیام/

]
حسینی با اشاره به نارصایتی مردم خدابنده از بی مهری دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان این شهرستان گفت: حوزه درمان در خدابنده کمبودهای زیادی دارد که این موضوع مردم خدابنده را رنج می‌دهد.