افزایش هزینه 16 میلیارد تومانی پروژه پل گلشهر به تایید شهرداری زنجان رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مطرح شدن افزایش هزینه‌های ساخت یوترن پل گلشهر اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت مصالح و افزایش نرخ ارز پیمانکار درخواست پرداخت مازاد هزینه‌ها را داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این مشکل تا حدودی برطرف شده است تصریح کرد: قرارداد پیمانکار 25 میلیارد تومان بود که به دلیل افزایش هزینه‌ها درخواست افزایش این میزان را به 41 میلیارد تومان داده است.

,

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه به مبلغ قرارداد 16 میلیارد تومان افزوده شده است بیان کرد: شورای فنی استان پرداخت افزایش هزینه را تایید کرده است.

,

وی عنوان کرد: پروژه پل گلشهر و یوترن هر دو یک پروزه هستند و به یک پیمانکار داده شده و اگر موضوع افزایش هزینه را تهران نیز تصویب کند به شورای شهر زنجان لایحه‌ای خواهیم داد تا پرداخت‌ هزینه‌ها براساس پیشرفت پروژه پرداخت شود.

,

یگانه با تاکید براینکه تایید پرداخت هزینه‌ها تقریبا نهایی شده است خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شده تا شش ما آینده پیمانکار پروژه عملیات اجرایی یوترن پروژه پل گلشهر را انجام دهد.

,

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: بررسی های کارشناسی میزان افزایش هزینه‌ها به صورت کاملا دقیق انجام شده و شهرداری زنجان افزایش هزینه را تایید می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
یگانه، در مورد افزایش هزینه پروژه پل گلشهر گفت: تایید افزایش هزینه 16 میلیارد تومانی جهت ادامه پروژه پل گلشهر زنجان در مراحل پایانی است.