رونمایی از دو کتاب حوزه مقاومت در هفته دفاع مقدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: امسال به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس کمیته هنری، فعالیت های نمایشی و ادبیات دفاع مقدس زیر نظر شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در شهرستان بهار تشکیل شد که در این کمیته ادارات مختلف عضو بوده و هر یک برنامه‌های ویژه‌ای را به این مناسبت تدارک دیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شهنوازیان در ادامه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکسی از آثار عکاسان به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه تا ۶ مهرماه در مجتمع آیت الله بهاری برگزار خواهد کرد و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

,

وی همچنین از برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی در این هفته خبر داد و اظهار داشت: چندی پیش مسابقه کتابخوانی مردان خاکریز خورشید ، نوشته یکی از نویسندگان بومی شهرستان برگزار شد، که ۳۱ شهریور ماه مراسم اختتامیه این مسابقه با انتخاب ۴۰ نفر از شرکت کنندگان به پایان خواهد رسید.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در خصوص این مسابقه افزود: پیش‌بینی ما شرکت ۲۰۰ نفر از هم شهرستانی ها در این مسابقه بود اما هم اکنون حدود هشتصد پاسخنامه از استان‌های مختلف همچون تهران، تبریز قزوین و غیره به دست ما رسیده است که این تعداد برای ما نیز قابل توجه است.

,

این مقام مسئول در ادامه گفت: رونمایی از دو عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نوشته امیر نورانی و سید حسین حسینی از نویسندگان مقاومت شهر بهار از دیگر برنامه‌های این هفته است.

,

شهنوازیان اجرای خاطره گویی در کانون فرهنگی هنری شهرستان، نمایشنامه خوانی به مناسبت دفاع مقدس، برگزاری مراسم عصر شعر و نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس از کتب نویسنده های شهرستان و انجام تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در این هفته عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
حبیب شهنوازیان از برگزاری برنامه های متنوع همچون رونمایی از دو کتاب در حوزه مقاومت در هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار خبر داد.