تنفس مصنوعی شیخ‌نشینان عرب تأثیری در روند نابودی اسرائیل ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین اسلامی، امام جمعه شهرستان مه ولات در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: در چند روز گذشته در یک خیمه شب بازی مضحک، ننگ آور و سراسر ذلت بار وزرای خارجه امارات و بحرین به کاسه لیسی ترامپ رفته و سند آشکارسازی روابط خود را با رژیم اشغالگر قدس امضا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: به قدری این بازی مضحک بود که روزنامه صهیونیستی هاآرتض در گزارشی اعلام کرد که حتی وزیر خارجه بحرین تا قبل از امضای توافق نامه از مفاد آن خبر نداشته و ننگ این خیانت از جبین آل خلیفه پاک نخواهد شد.

,

اسلامی با بیان اینکه ال خلیفه خاندان یهودی تبار بحرین هستند، اظهار داشت: حکومت نامشروع بحرین با حمایت آمریکا و سرکوب شیعیان مظلوم این کشور دوام داشته و خدا لعنت کند پهلوی را که این پاره تن ایران را به وهابیت واگذار کرد.

,

امام جمعه مه ولات خاطر نشان کرد: آنچه در واقع اتفاق افتاده عادی سازی روابط نیست، بلکه آشکارسازی روابط شیخ نشینان خائن عربی است که در این زمان مصرفش فقط برای ترامپ و انتخابات پیش روی آمریکاست.

,

وی با بیان اینکه غده سرطانی اسرائیل رو به زوال و نابودی می رود، گفت: تسلیح نوار غزه تکمیل شده و اکنون نوبت به تسلیح کرانه باختری است، چرا که اسرائیلی ها در برابر دو گروه چریکی حزب الله و حماس در نوار غزه کم آوردند و قدم به قدم به نقطه افول و نابودی نزدیکتر می شوند.

,

اسلامی با بیان اینکه تنفس مصنوعی کشورهای خائن عربی تاثیری در زوال رژیم صهیونیستی ندارد، اظهارداشت: به فضل الهی و به زودی محور مقاومت در نبرد نهایی خود این غده سرطانی را نابود و همه آزادگان امت اسلامی در قدس شریف نماز فتح را اقامه خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
اسلامی با بیان اینکه تنفس مصنوعی کشورهای خائن عربی تاثیری در زوال رژیم صهیونیستی ندارد، گفت: به فضل الهی و به زودی محور مقاومت در نبرد نهایی خود این غده سرطانی را نابود می‌کند.