تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راه‌ها نیاز به تامین اعتبار است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه زنجان- تاکستان اظهار کرد: این محور تا سه راهی طارم چهاربانده شده و عملیات اجرایی این پروژه توسط پیمانکار ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه هدف ما این است که تا پایان مالی امسال این پروژه تا سه راهی سلطانیه پیشرفت کند تصریح کرد: در این مسیر 5 کیلومتر هم از روستای خیرآباد تا روستای قره بلاغ آسفالت ریزی شده اما هنوز به اتمام نرسیده است.

,

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید براینکه پیمانکار در حدود 12 کیلومتر از این پروژه فعالیت دارد افزود: در حال حاضر در پروژه‌های راهی با عدم تخصیص قیر نیز مواجه هستیم.

,

وی با تاکید براینکه اگر امسال قبل از فصل سرمایه تخصیص قیر انجام شود آسفالت ریزی این مسیر انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: تا به امروز قیر مورد نیاز پروژه‌ها را نتوانستیم دریافت کنیم اما پیمانکار پروژه فعالیت و زیرسازی آن را انجام می‌دهد.

,

اسماعیلی در ادامه نیز به محور زنجان- ایجرود اشاره و عنوان کرد: در این پروژه نیز حدود 7 کیلومتر مانده به زرین آباد برسیم.

,

وی ابراز کرد: این پروژه در مجموع 35 کیلومتر است که تنها 7 کیلومتر باقی مانده تا این پروژه به اتمام برسد.

,

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: این پروژه در حال تکمیل است و 2.5 کیلومتر از این نیز پروژه قیرپاشی شده است.

,

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که امسال بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم افزود: اگر مشکلی بوجود نیاید این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
اسماعیلی با اشاره به اینکه مشکلات کمبود اعتبار در پروژه‌های راهی در استان زنجان گفت: در حال حاضر مشکلی که در تکمیل پروژه‌ها با آن مواجه هستیم، کمبود اعتبار است.