نامگذاری یک سینما به اسم شهید حججی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تفاهمنامه احداث پردیس سینمایی امید در نجف آباد اصفهان به امضای سازمان سینمایی کشور رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بیست و ششمین پردیس سینمایی امید در حالی در شهر نجف آباد زادگاه شهید محسن حججی ساخته می شود که در دوره ریاست حسین انتظامی در سازمان سینمایی کشور در فاز نخست، ۵ شهر از ۵ استان کشور این طرح را شروع و تا کنون ۲۵ تفاهمنامه استانی برای ساخت و تجهیز پردیس سینمایی انجام شده و نجف آباد بیست و ششمین شهر در اجرای این طرح است.

,

رمضانعلی حیدری خلیلی در جلسه امضای تفاهمنامه پردیس سینمایی امید، با ابراز خرسندی از حضور در نجف آباد در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: توفیق شد در این سفر، ادای احترام به شهدای بزرگوار نجف آباد از جمله شهید حججی داشتیم که بسیار باعث مسرت برای ما شد.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی و بصری اظهار کرد: سازمان سینمایی تلاش کرده حضور خود را در استان‌ها جدی‌تر نماید تا بتواند از توسعه زیرساخت‌های سینمایی و نیز برگزاری جشنواره‌های ملی در استان‌ها حمایت کند.

,

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای فعالیت در حوزه سینمایی خاطرنشان کرد: شهرهای پرجمعیت و فرهنگ دوست زیادی در کشور وجود دارد که هنوز فعالان بخش خصوصی آنها را به درستی نمی‌شناسند و بهترین راه برای شناساندن این شهرها، اخذ همراهی شهرداران است بنابراین طرح پردیس سینمایی امید با محوریت شهرهایی که اعلام آمادگی کردند و حمایت سازمان سینمایی اتفاق افتاد.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی و بصری محوریت طرح امید را شهرداری دانست و گفت: شهردار باید مشاوری برای طراحی و ساخت پردیس سینمایی انتخاب کند و به سرعت ساخت پروژه را انجام دهد چرا که زمان بندی اجرای طرح ۶ ماه است.وی همچنین در ادامه پیشنهاد ساخت مستندی از زندگی شهید مدافع حرم، محسن حججی را مطرح و آمادگی سازمان سینمایی را برای حمایت از این مستند اعلام کرد.

,

«پردیس سینمایی امید» اقدامی است که با شعار «ایران، تهران نیست» و با هدف توسعه اکران سینمایی در سطح کشور در حال اجرا است و تا کنون ۲۵ پردیس در مناطق فاقد سینما در کشور احداث شده است.

,

انتهای پیام/

]
تفاهمنامه احداث پردیس سینمایی امید در نجف‌آباد به امضای سازمان سینمایی کشور رسید. این پردیس به نام شهید حججی نامگذاری خواهد شد.