تجارت خارجی در استان کرمانشاه علی رغم شرایط کرونایی به خوبی پیش می رود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هدایت حاتمی امروز در حاشیه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی در جمع خبرنگاران در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست اظهار داشت: پیشرفت کار پروژه های زیرساختی به ویژه در پرویز خان، بحث رسمی شدن مرزهای شوشمی، شیخ صله و سومار و همچنین ایجاد زیر ساخت برای تردد افراد از این مرزها مهم ترین مباحث بود.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: موضوع ایجاد زیر ساخت جهت تردد افراد از مرزهای شوشمی، شیخ صله و سومار در آن سوی مرز هنوز شکل نگرفته است و از طریق وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع هستیم و در حال حاضر نیز پیگیر ایجاد زیر ساخت در مرزهای خودمان هستیم گفتنی است تجهیزات تقریبا در حال ساخت است و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم آنها را نصب کنیم.

حاتمی بیان داشت: کار تجارت خارجی در استان علیرغم شرایطی که کرونا به وجود آورد و نیز تحریم های ظالمانه به خوبی پیش می رود.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک از استان هایی هستیم که درحو زه خدمات دهی به تجار و بازرگانان سراسر کشور و تولید کنندگان صادراتی طی مدت شیوع کرونا تقریبا وقفه ای نداشتیم.

حاتمی بیان داشت: توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرزهای استان در دستور کار قرار دارد و از همه کسانی که می توانند در حوزه های مختلف از جمله رفاهیات مربوط به تجار، رانندگان، ساخت ساختمان های تجاری، زیرساخت های حمل و نقل و .... سرمایه گذاری کنند دعوت می کنیم در این زمینه وارد شوند و ما نیز از این افراد هم استقبال و هم حمایت تسهیلاتی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
هدایت حاتمی, معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: کار تجارت خارجی در استان علیرغم شرایطی که کرونا به وجود آورد و نیز تحریم های ظالمانه به خوبی پیش می رود.