اجرای 90 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ظهر امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهای انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس، از این ایام بعنوان بهترین فرصت برای  یادآوری حماسه سازی های شهدا، ایثارگران و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی یاد کرد و افزود: زنده نگه داشته فرهنگ جهاد و مقاومت و ایثار و شهادت در بین نسل های چهارم و پنجم انقلاب امری مهم و ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران در دروان دفاع مقدس با پایمردی و روحیه جهاد و از خود گذشتگی حماسه ای را رقم زدند که در تاریخ ایران و جهان به ثبت رسید و امروز هم جوانان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی باید همچون پدران خود در راه دفاع از حریم امنیت کشور در حوزه های مختلف مقابل دشمن ایستادگی کنند.

,

ناصری موحد به نقش شوم دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که توپخانه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را بر نارضایتی های اجتماعی مردم متمرکز کرده اند، می طلبد در داخل کشور با وحدت و انسجام و تقویت روحیه جهادی حول محور ولایت فقیه و با خدمت خاضعانه به مردم این نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: دشمن در صدد است تا زنجیره بین مردم و ولایت را جدا کند، لذا می توان با مدیریت جهادی همچون دوران دفاع مقدس و بعد از آن که در حوزه های مختلف کشور شاهد ان بودیم از برهه حساس کنونی به سلامت عبور کنیم.

,

وی با بیان اینکه اختلاف سلایق و تضارب آرا بسیار خوب است، گفت: اختلاف سلیقه ها باید در جهت پویایی و رشد جامعه و با محوریت انقلاب و ولایت و برای خدمت به مردم باشد.

,

ناصری موحد از اجرای 90 عنوان ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها در سرفصل های مختلف و در سه سطح شهرستانی، بخشی و محلات از فردا 31 شهریورماه  بمدت یک هفته برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان اینکه برنامه های امسال بنا به شرایط موجود و با توجه به اینکه سلامت مردم در ارجحیت است، به شکل متفاوتی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: نخستین برنامه فردا 31 شهریور تجدید میثاق نیروهای مسلح با رزمندگان مدافع سلامت در مقابل اورژانس ذوالفقاری بیمارستان نهم دی برگزار می شود و رزمندگان دیروز جنگ تحمیلی با حمل پرچم های منقش به آرم گروههای مقاومت اسلامی و جبهه سلامت از رزمندگان امروز مدافع سلامت تجلیل خواهند کرد.

,

وی از برگزاری یادواره های شهدا با عنوان آبروی محله در مقابل منازل شهدا بعنوان دیگر ویژه برنامه هفته دفاع مقدس یاد کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود و عدم امکان اجرای برنامه ها در فضای مسقف، برنامه گرامیداشت شهدا در محله ها و مقابل منازل شهدا و در فضای باز برگزار می شود.

,

ناصری موحد از برپایی نمایشگاه پایداری تا ظهور در یکی از مناطق حاشیه شهر، دیدار با خاندان معظم شهدا و ایثارگران و رزمدگان دفاع مقدس، برنامه های بصیرتی در فضای مجازی، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای بهشت عسکری، حضور منسجم نیروهای مسلح و بسیج در نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین برگزاری رژه موتوری بعنوان بخشی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه یاد کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
ناصری‌ موحد از اجرای 90 عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از فردا 31 شهریورماه به‌مدت یک هفته برگزار می‌شود.