مهلت بازگشت ارز حاصل از صادرات تا 10 آبان ماه تمدید شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رنگرونا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه صادرکنندگان تا پایان امروز فرصت داشتند نسبت به تعهدات سال 97 و 98 خود در برگرداندن ارز حاصل از صادرات خود اقدام کنند اظهار کرد: برای صادرکننده‌ای که به تعهد خود عمل نکرده باشد جرائم و محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: امروز آخرین روز مهلت بانک مرکزی است و درخواستی هم جهت تمدید مهلت داده شده چرا که خیلی از صادرکنندگان نیز گرفتار برخی از مسائل شده نتوانستند به تعهدات خود به موقع عمل کنند.

,

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان تمدید با شرایط خاصی در نظر گرفته شده است عنوان کرد: شرکت‌های تولیدی صادرکننده تا 10 آبان ماه برای عودت ارز حاصل از خود فرصت دارند.

,

وی گفت: همه واحدهای تولیدی که مشکلاتشان از محل ورود موقت و یا از محل صادرات فرصت دارند تا ارز حاصل از صادرات خود را تا 10 آبان ماه برگردانند.

,

رنگرونا ابراز کرد: صادرکنندگان غیرتولیدی که تعهدات صادراتی خود را بین 30 تا 69 درصد انجام دادند از فرصت تعیین شده می‌توانند استفاده کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: این حسن نیت بانک مرکزی را نشان می‌دهد و از صادرکنندگان می‌خواهیم در این مدت زمان تعیین شده تلاش کرده و به تعهدات ارزی خود عمل کنند.

,

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان نیت ما این است که مشکلی برای هیچ یک از صادرکنندگان پیش نیاید ابراز کرد: تقریبا همه صادرکنندگان در تلاش هستند تا بتوانند به تعهدات ارزی تکلیف شده از بانک مرکزی عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
رنگرونا رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان از تمدید شدن بازگشت ارز صادراتی تا 10 آبان ماه خبرداد و گفت: بانک مرکزی به صادرکنندگان تا 10 آبان برای عودت ارز حاصل از صادرات فرصت داد.