انتقاد عضو هیئت رئیسه مجلس به واگذاری خودرو دنا پلاس به نمایندگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص اختصاص یک دستگاه خودرو دنا پلاس به نمایندگان مجلس اظهار کرد: به نظر من تحویل خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان مناسب نیست و باید خودروی که عامه مردم بر مجلس بپسندند به نمایندگان اختصاص پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: این نوع خودرو بیشتر از عرفی که باید باشد، است؛ از ظرف دیگر ماشین باید برای مجلس باشد و تا زمانی که فرد نماینده است از آن استفاده کند و پس از دوره نمایندگی خوردرو را تحویل مجلس دهد.
,
 
,
وی افزود: من نسبت به این حرکت و نوع خودرو منقتد هستم.
,
 
,
حاجی دلیگانی در خصوص استفاده خود از خوردروهای مجلس بیان کرد: بنده در این سه دوره مجلس شورای اسلامی که نماینده بودم، تاکنون خودرو از مجلس نگرفتم و از خودروی شخصی‌ خود که یک ال 90 مدل سال 90 است امورات مجلس را در حوزه انتخابیه انجام می دهم و یک خودروی اسنپی که ثابت است بین تهران و اصفهان و فعالیت های در تهران استفاده می کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من تحویل خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان مجلس مناسب نبود و باید خودرویی که عامه مردم بر مجلس بپسندند به نمایندگان اختصاص پیدا کند.