بی‌توجهی مخابرات زنجان به مشکل ارتباط تلفنی روستاهای منطقه قره پشتلو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; بسیاری از روستاها در منطقه قره پشتلو زنجان با مشکل ارتباطی مواجه هستند به طوریکه برخی از این روستاها نیز ماه‌ها است که ارتباط تلفنی ندارند و علی‌رغم پیگری‌های بخشداری منطقه تاکنون نسبت به رفع مشکلات این منطقه اقدامی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رضا عسگری فرماندار زنجان در مورد قطعی ارتباط آنتن دهی و نبود اینترنت در روستاهای بالا 20 خانوار زنجان گفت: وزیر ارتباطات دستور رفع مشکل آنتن دهی روستاهای زنجان را داده است.

,

عسگری در خصوص پیگیری مشکلات ارتباط تلفنی برخی از روستاها در شهرستان زنجان ابراز کرد: در دو ماه گذشته به دلیل نوساناتی که برق داشته منجر به خرابی برخی از قطعات آنتن‌ها شده و مخابرات پیگیر این مشکل است که این خرابی‌ها را جبران کنند.

,

وی تصریح کرد: در سفر وزیر ارتباطات نیز موضوع روستاهایی که ارتباط تلفنی آنها قطع است و با مشکل ارتباطی مواجه هستند مطرح شد که از سوی وزیر دستورات لازم در جهت رفع این مشکلات صادر شده است.

,

فرماندار زنجان عنوان کرد: امیدواریم مخابرات بتواند این مشکلات را که در برخی از روستاها بوجود آمده را در اسرع وقت حل و فصل کنند.

,

وی در ادامه با تاکید براینکه در سفر وزیر ارتباطات به زنجان موضوع مشکل اینترنت روستاها نیز مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مخابرات مشکل ارتباطی روستاها برطرف شده و ارتباط پایداری را در روستاها شاهد باشیم.

,

بی‌توجهی مخابرات به مشکلات آنتن‌دهی در روستاها

, بی‌توجهی, مخابرات, به, مشکلات, آنتن‌دهی, در, روستاها,

به گفته افشاری بخشدار منطقه قره پشتلو زنجان، در این منطقه بسیاری از روستاها با مشکل آنتن دهی مواجه هستند و فرماندار زنجان، معاون سیاسی استاندار و مسئولان مخابرات نیز در جریان مشکلات آنتن دهی روستاهای این منطقه قرار دارند.

,

ضعیف بودن آنتن دهی و مشکلات قطعی ارتباط در منطقه قره پشتلو توسط بخشدار منطقه تایید شده اما متاسفانه بسیاری از روستاهای این منطقه با این مشکل مواجه بوده و اقدامی نیز از طرف مسئولان انجام نشده است.

,

روستای ماری و حبش جزو روستاهای مشکل دار این منطقه هستند که برای حل این مشکلات نامه‌های متعددی به مسئولین از طرف بخشداری و اهالی روستاها داده اما متاسفانه کسی به این نامه‌ها ترتیب اثر نداده است.

,

براساس اظهارات بخشداری قره پشتلو مشکل ارتباطی روستاهای این منطقه بارها به مخابرات ابلاغ و این موضوع هم به جد پیگیری شده اما تاکنون اقدامی از سوی مخابرات در خصوص رفع این مشکلات نشده است.

,

افشاری بخشدار منطقه قره پشتلو در اظهارات خود اعلام کرده است که مشکل قطعی ارتباط روستای ماری و حبش را هم بارها اطلاع دادیم و اخیرا نیز این مشکل را اعلام کردیم اما اقدامی نشده است.

,

طبق گفته بخشدار شهر ارمغانخانه نیز مشکل ارتباطی دارد و آنتن دهی در این شهر هم ضعیف است اما کسی به پیگیری مشکلات ارتباطی منطقه توجهی نکرده است.

,

انتهای پیام/

]
بسیاری از روستاهای منطقه قره پشتلو زنجان با مشکل آنتن دهی موبایل مواجه هستند که متاسفانه با وجود پیگیری‌های متعدد از سوی بخشداری منطقه و اهالی روستاها تاکنون این مشکلات برطرف نشده است.